Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Analýza dopytu na trhu výrobkov a služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22124
Posledná úprava
08.04.2009
Zobrazené
1 556 x
Autor:
radinka55
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zákazník je subjekt trhu, ktorý reaguje na nový produkt a kúpi si ho. Je osoba, ktorá si chce uspokojovať svoje potreby a želania, ale vždy sa to uskutočňuje pomocou nejakej formy platby. Zákazník je súčasťou obchodu. Zo vzťahu podnikateľ a zákazník vyplýva, že zákazník je prvoradý a viac dôležitejší v oblasti obchodu ako podnikateľ t.j. podnikateľ mu nerobí láskavosť tým, že ho informuje a obsluhuje, ale zákazník mu robí láskavosť tým, že je ochotný uňho nakupovať. V podnikaní by sa malo všetko točiť okolo zákazníka. V prípade, že zákazník nie je spokojný dáva šancu konkurencii.

Kľúčové slová:

Analýza

dopyt

na trhu

výrobkov

služieb

Analýza dopytu na trhu výrobkov a služieb

výrobok

služba

vyrobok

sluzba

analyza



Zdroje:
  • Šlosár, R. – Búrová, S. – Fabová, Ľ.: Základy ekonómie a ekonomiky. Bratislava 1995.
  • Šíbl, D. a kolektív: Malý slovník trhovej ekonomiky. Bratislava 1991.
  • Hontyová, K.: Ekonomická teória. Bratislava 1997.
  • Kotler, P.: Marketing Manažment, Praha 7, Grada Publishing 1998
  • Cibáková, V. – Bartáková, G.: Základy marketingu. Bratislava 2007.
  • http://referaty-seminarky.sk/
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko