Analýza dopytu na trhu výrobkov a služieb
Popis:
Zákazník je subjekt trhu, ktorý reaguje na nový produkt a kúpi si ho. Je osoba, ktorá si chce uspokojovať svoje potreby a želania, ale vždy sa to uskutočňuje pomocou nejakej formy platby. Zákazník je súčasťou obchodu. Zo vzťahu podnikateľ a zákazník vyplýva, že zákazník je prvoradý a viac dôležitejší v oblasti obchodu ako podnikateľ t.j. podnikateľ mu nerobí láskavosť tým, že ho informuje a obsluhuje, ale zákazník mu robí láskavosť tým, že je ochotný uňho nakupovať. V podnikaní by sa malo všetko točiť okolo zákazníka. V prípade, že zákazník nie je spokojný dáva šancu konkurencii.
Kľúčové slová:
Analýza
dopyt
na trhu
výrobkov
služieb
Analýza dopytu na trhu výrobkov a služieb
výrobok
služba
vyrobok
sluzba
analyza
Zdroje:
- Šlosár, R. – Búrová, S. – Fabová, Ľ.: Základy ekonómie a ekonomiky. Bratislava 1995.
- Šíbl, D. a kolektív: Malý slovník trhovej ekonomiky. Bratislava 1991.
- Hontyová, K.: Ekonomická teória. Bratislava 1997.
- Kotler, P.: Marketing Manažment, Praha 7, Grada Publishing 1998
- Cibáková, V. – Bartáková, G.: Základy marketingu. Bratislava 2007.
- http://referaty-seminarky.sk/
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.