Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Analýza marketingového prostredia

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
51 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30096
Posledná úprava
01.03.2010
Zobrazené
1 796 x
Autor:
katka17sc
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Autor Philip Kotler rozlišuje marketingové prostredie na vyššej úrovni do dvoch kategórií, a to mikroprostredie a makroprostredie, do ktorých zaraďuje jednotlivé prvky. Mikroprostredie pozostáva z faktorov priamo ovplyvňujúcich schopnosť firmy uspokojovať potreby zákazníkov. Makroprostredie tvoria širšie vplyvy, celospoločenský vývoj, ktorý na činnosť firmy pôsobí nepriamo.1

Kľúčové slová:

mikroprostredie

makroprostredie



Zdroje:
  • 1. Bartáková, G. a kol.: Základy marketingu.2.rozšírené vydanie: Bratislava:228 s.r.o., 2007. 279 s. ISBN 978-80-969834-4-5
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko