Analýza marketingového prostredia
Popis:
Autor Philip Kotler rozlišuje marketingové prostredie na vyššej úrovni do dvoch kategórií, a to mikroprostredie a makroprostredie, do ktorých zaraďuje jednotlivé prvky. Mikroprostredie pozostáva z faktorov priamo ovplyvňujúcich schopnosť firmy uspokojovať potreby zákazníkov. Makroprostredie tvoria širšie vplyvy, celospoločenský vývoj, ktorý na činnosť firmy pôsobí nepriamo.1
Kľúčové slová:
mikroprostredie
makroprostredie
Zdroje:
- 1. Bartáková, G. a kol.: Základy marketingu.2.rozšírené vydanie: Bratislava:228 s.r.o., 2007. 279 s. ISBN 978-80-969834-4-5
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.