Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Analýza podniku elektronického obchodu

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
neznámy
ID projektu
15051
Posledná úprava
25.01.2009
Zobrazené
2 264 x
Autor:
juluska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V roku 1990 bolo založené "kamenné" kníhkupectvo MARTINUS v Martine, v roku 2001 bolo spustené aj internetové kníhkupectvo. Za ten čas si u svojich zákazníkov vybudoval dobré meno a dôveru. Každý mesiac im zasiela niekoľko desiatok tisíc kníh.
Martinus je najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku podľa návštevnosti aj obratu, a jeden z najvýznamnejších slovenských on-line obchodov celkovo. Mesačná návštevnosť je vyše 150 000 zákazníkov. Na Martinus.sk nakupujú ľudia z celého Slovenska aj zo zahraničia, väčšina z nich sa pravidelne vracia. Dnes je najväčším slovenským internetovým obchodom a každý deň vybavuje niekoľko stoviek objednávok.


Obsah

1. CHARAKTERISTIKA ZVOLENÉHO PODNIKU 3
2. SWOT ANALÝZA PODNIKU 4
3. ANALÝZA ODVETVIA A KONKURENCIE 4
3.1 CHARAKTERISTIKA AKTIVÍT ZVOLENÝCH DVOCH KONKURENTOV 4
3. 2 ANALÝZA TRHOVÝCH PODIELOV PODNIKU EO A JEHO KONKURENTOV 7
4. DOTAZNÍK PRE ZÁKAZNÍKOV 8
5. CHARAKTERISTIKA PRVKOV MARKETINGOVÉHO MIXU 9
5.1 PRODUKTOVÁ POLITIKA 9
5.2 CENOVÁ POLITIKA 9
5.3 DISTRIBUČNÁ POLITIKA 10
5.4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA 10


Kľúčové slová:

podnik

analýza

konkurenti

konkurencia

trh

trhový podiel

politika

cenová politika

marketingový mix

marketing

cena

distribúcia

komunikácia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko