Analýza podniku elektronického obchodu
«»
Popis:
V roku 1990 bolo založené "kamenné" kníhkupectvo MARTINUS v Martine, v roku 2001 bolo spustené aj internetové kníhkupectvo. Za ten čas si u svojich zákazníkov vybudoval dobré meno a dôveru. Každý mesiac im zasiela niekoľko desiatok tisíc kníh.
Martinus je najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku podľa návštevnosti aj obratu, a jeden z najvýznamnejších slovenských on-line obchodov celkovo. Mesačná návštevnosť je vyše 150 000 zákazníkov. Na Martinus.sk nakupujú ľudia z celého Slovenska aj zo zahraničia, väčšina z nich sa pravidelne vracia. Dnes je najväčším slovenským internetovým obchodom a každý deň vybavuje niekoľko stoviek objednávok.
Obsah
1. CHARAKTERISTIKA ZVOLENÉHO PODNIKU 3
2. SWOT ANALÝZA PODNIKU 4
3. ANALÝZA ODVETVIA A KONKURENCIE 4
3.1 CHARAKTERISTIKA AKTIVÍT ZVOLENÝCH DVOCH KONKURENTOV 4
3. 2 ANALÝZA TRHOVÝCH PODIELOV PODNIKU EO A JEHO KONKURENTOV 7
4. DOTAZNÍK PRE ZÁKAZNÍKOV 8
5. CHARAKTERISTIKA PRVKOV MARKETINGOVÉHO MIXU 9
5.1 PRODUKTOVÁ POLITIKA 9
5.2 CENOVÁ POLITIKA 9
5.3 DISTRIBUČNÁ POLITIKA 10
5.4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA 10
Kľúčové slová:
podnik
analýza
konkurenti
konkurencia
trh
trhový podiel
politika
cenová politika
marketingový mix
marketing
cena
distribúcia
komunikácia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.