Analýza predajne Čajovňa dobrých ľudí v Nitre
«»
Popis:
V mojej práci som analyzovala predajňu, ktorá ako jediná v Nitre predáva a zároveň pripravuje široký sortiment sypaných čajov, je ňou Čajovňa dobrých ľudí alebo Teehouse.
V hodnotení som postupovala podľa marketingového mixu - 4P, takže som hodnotila produkty, ceny, miesto a podporu predaja. V závere práce som uviedla svoje návrhy a postrehy.
Kľúčové slová:
analýza
produkt
čajovňa
marketingový mix
produkt
cena
miesto
promotion
zákazníci
podpora predaja
reklama
skladovanie
Obsah:
- 1. Úvod
2. Marketingový mix
2.1 Produkt
2.2 Cena, miesto
2.3 Promotion
3. Zákazníci
4. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.