Analýza spoločnostni Red Bull
Popis:
Rakúska spoločnosť Red Bull GmbH, založená a riadená Dietrichom Mateschitzom, si počas rokov svojho pôsobenia dokázala vybudovať pevné a neohroziteľné postavenie na svetovom trhu. Konkurenciu bez väčších problémov valcuje, produkt Red Bull Energy Drink je predávaný po celom svete, čo sa odráža aj na obrovských ziskoch spoločnosti. O ich sile svedčí aj množstvo akcií a podujatí ktoré sponzorujú alebo organizujú. Plus majú vo vlastníctve niekoľko športových tímov.
70%tý podiel na trhu odráža ich skutočnú silu a preto sa dá len ťažko odporučiť niečo, čo by ich beztak skvelú situáciu ešte zlepšilo.
Kľúčové slová:
Red Bull
SWOT
Mikroprostredie
Makroprostredie
cenova a vyrobkova a distribučna politka
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.