Analýza z marketingového prostredia
«»
Popis:
Ukážka:
Marketingové prostredie vytvárajú všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť firmy uspokojovať potreby zákazníka, spracovať a flexibilne reagovať na zmeny v spoločnosti. Ak chce podnik svoje ciele uskutočniť, musí vstúpiť do kontaktu s množstvom iných subjektov. Subjekty tvoria jeho mikroprostredie a makroprostredie, v ktorom podnik funguje a ktoré ho ovplyvňuje
Kľúčové slová:
marketing
firma
ekonómia
podnik
mikroprostredie
Obsah:
- Marketingové prostredie firmy
mikroprostredie
Organizačná štruktúra spoločnosti balma - müllner
Marketingoví sprostredkovatelia:
Zákazníci:
Konkurenti:
Verejnosť:
makroprostredie
Demografické prostredie
Ekonomické prostredie
Prírodné prostredie
Politické prostredie
Technologické prostredie
Kultúrne prostredie
Zdroje:
- Šimončič, S. I., Marketing Manažment. ASKLEPIOS 1991
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.