Audit marketingovej kontroly
«»
Popis:
MARKETINGOVÁ KONTROLA
Podnikateľské aktivity sú realizované prostredníctvom výkonných riadiacich činností. Ich účinok sa prejavuje v úspešnosti podnikania. Diskontinuita týchto činností, rôzna dynamika rozvoja, rôzna miera komplexnosti marketingového okolia, predovšetkým však veľkosť firmy a diferenciácia marketingových funkcií, vedú k rôznemu riešeniu konkrétnych marketingových problémov firmy. Kontrola marketingových činností firmy tu vystupuje ako prvok koncepcie činností firmy založenej na hodnotení dosiahnutých výsledkov. Táto činnosť výsledkovo orientovaného podnikateľského vedenia firmy využíva pre svoje potreby informačný systém firmy, plánovacie, koordinačné a kontrolné údaje o firme. Špecifickou črtou je požiadavka prepojenia údajov o internej činnosti firmy s údajmi marketingového výskumu. Marketingová kontrola je proces zisťovania a hodnotenia výsledkov realizácie marketingových stratégií i plánov a proces uplatňovania korektívnych opatrení na zabezpečenie splnenia marketingových cieľov.
Kľúčové slová:
marketingová kontrola
riadiace funkcie
plánovanie
plánovacie funkcie
kontrolné funkcie
marketingový audit
základy marketingu
informačné zabezpečenie
Obsah:
- Marketingová kontrola
Kontrola marketingových činností firmy
Riadiace funkcie
Upozornenie na nedostatky
Kontrola marketingových činností firmy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.