Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Audit marketingovej kontroly

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11914
Posledná úprava
14.07.2019
Zobrazené
1 388 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MARKETINGOVÁ KONTROLA

Podnikateľské aktivity sú realizované prostredníctvom výkonných riadiacich činností. Ich účinok sa prejavuje v úspešnosti podnikania. Diskontinuita týchto činností, rôzna dynamika rozvoja, rôzna miera komplexnosti marketingového okolia, predovšetkým však veľkosť firmy a diferenciácia marketingových funkcií, vedú k rôznemu riešeniu konkrétnych marketingových problémov firmy. Kontrola marketingových činností firmy tu vystupuje ako prvok koncepcie činností firmy založenej na hodnotení dosiahnutých výsledkov. Táto činnosť výsledkovo orientovaného podnikateľského vedenia firmy využíva pre svoje potreby informačný systém firmy, plánovacie, koordinačné a kontrolné údaje o firme. Špecifickou črtou je požiadavka prepojenia údajov o internej činnosti firmy s údajmi marketingového výskumu. Marketingová kontrola je proces zisťovania a hodnotenia výsledkov realizácie marketingových stratégií i plánov a proces uplatňovania korektívnych opatrení na zabezpečenie splnenia marketingových cieľov.

Kľúčové slová:

marketingová kontrola

riadiace funkcie

plánovanie

plánovacie funkcie

kontrolné funkcie

marketingový audit

základy marketingu

informačné zabezpečenie



Obsah:
  • Marketingová kontrola
    Kontrola marketingových činností firmy
    Riadiace funkcie
    Upozornenie na nedostatky
    Kontrola marketingových činností firmy
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko