Autoškola DRIVER - Marketingové štúdie
Popis:
Marketingová štúdia č. 1
Založenie firmy, identifikácia potrieb zákazníka
Za tie tri roky pôsobenia autoškoly na trhu, ňou prešlo mnoho zákazníkov s rôznymi požiadavkami. Spočiatku som bola vďačná za každého nového klienta, to ale neznamená že teraz nie som. Moje postavenie na trhu mi však povoľuje vyberať si z veľkého množstva potenciálnych zákazníkov. Keďže záujem stále rastie, tak onedlho budem otvárať novú pobočku v Košiciach.
Okruh zákazníkov je široký. Predstavujú ho predovšetkým mladí ľudia, študenti stredných škôl, ktorým poskytujem 10% zľavu z celkovej ceny. S touto skupinou ľudí sa mi pracuje najlepšie, pretože sa rýchlo učia a mám u nich najväčšie percento úspešnosti na záverečných testoch.
Moje služby využívajú aj veľké firmy, ktoré od svojich zamestnancov požadujú vodičské oprávnenie typu B aj C a sú ochotné zaplatiť im celú výučbu. Takýmto firmám poskytujem 5% zľavu z ceny + tri kondičné jazdy bezplatne. Sú to prevažne klienti vo veku od 28 – 40 rokov. Spolupráca s nimi je veľmi dobrá.
Kľúčové slová:
marketing
marketingové štúdie
identifikácia potrieb zákazníka
marketingová koncepcia
mikroprostredie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.