Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Čo vieme o našich zákazníkoch - Marketing management (Radisson SAS Carlton Hotel)

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13544
Posledná úprava
16.04.2021
Zobrazené
978 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Koncepcia celkovej hodnoty produktu hotela Radisson SAS Carlton:
Základný produkt: ubytovanie, nocľah, sociálne zariadenia,

Očakávaný produkt: značka, úroveň komfortu, vybavenie izieb (televízor, rádio, telefón, sejf, sušič na vlasy, žehlička a samostatne kontrolovaná klimatizácia, internet)

Rozšírený produkt: nefajčiarske izby, izby pre invalidov, reštaurácia, bar, konferenčné miestnosti, plesová sála, detektorom dymu, hasiacim systémom

Potenciálny produkt: kancelárske priestory, 24 hodinová hotelová služba, 3-hodinové expresné pranie bielizne a limuzína, organizovanie kongresových a spoločenských podujatí - kongresy, školenia, semináre, firemné prezentácie, tlačové konferencie, stretnutia vládnych činiteľov
...

Kľúčové slová:

analýza

hotel

Carlton

marketing

management

marketingový manažment

ubytovanie

stravovanie

zákazník

hotelierstvo

hosť

turista

pohostinnosť



Obsah:
  • 1. Proces tvorby hodnoty pre zákazníka firmy Radisson SAS Carlton Hotel.
    Koncepcia celkovej hodnoty produktu hotela Radisson SAS Carlton.
    Zložky vnímanej hodnoty.
    2. Kritériá pre rozdelenie zákazníckeho portfólia.
    Hodnotiace kritériá pre kvalitu vzťahov so zákazníkmi.
    3. Program lojality pre kľúčových zákazníkov.

Zdroje:
  • Informácie poskytnuté Radisson SAS Carlton Hotel
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko