Popis:
Koncepcia celkovej hodnoty produktu hotela Radisson SAS Carlton:
Základný produkt: ubytovanie, nocľah, sociálne zariadenia,
Očakávaný produkt: značka, úroveň komfortu, vybavenie izieb (televízor, rádio, telefón, sejf, sušič na vlasy, žehlička a samostatne kontrolovaná klimatizácia, internet)
Rozšírený produkt: nefajčiarske izby, izby pre invalidov, reštaurácia, bar, konferenčné miestnosti, plesová sála, detektorom dymu, hasiacim systémom
Potenciálny produkt: kancelárske priestory, 24 hodinová hotelová služba, 3-hodinové expresné pranie bielizne a limuzína, organizovanie kongresových a spoločenských podujatí - kongresy, školenia, semináre, firemné prezentácie, tlačové konferencie, stretnutia vládnych činiteľov
...
Kľúčové slová:
analýza
hotel
Carlton
marketing
management
marketingový manažment
ubytovanie
stravovanie
zákazník
hotelierstvo
hosť
turista
pohostinnosť
Obsah:
- 1. Proces tvorby hodnoty pre zákazníka firmy Radisson SAS Carlton Hotel.
Koncepcia celkovej hodnoty produktu hotela Radisson SAS Carlton.
Zložky vnímanej hodnoty.
2. Kritériá pre rozdelenie zákazníckeho portfólia.
Hodnotiace kritériá pre kvalitu vzťahov so zákazníkmi.
3. Program lojality pre kľúčových zákazníkov.
Zdroje:
- Informácie poskytnuté Radisson SAS Carlton Hotel