Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Kulturné rozdiely a spôsob akým sa s nimi medzinárodné spoločnosti vyrovnávajú. Praktický príklad na vybranej medzinárodnej spoločnosti

«»
Prípona
.docx
Typ
analýza
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46310
Posledná úprava
07.12.2015
Zobrazené
998 x
Autor:
diana.pocuchova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Svet, ktorý nás obklopuje je rozmanitý a užasný. V každom kúte sveta, na každom kontinente, v každej krajine sa nachádzajú iní ľudia , hovoria inými jazykmi aj ich zvyky a tradície sa líšia. Každá krajina má svoju vlastnú kultúru, ktorá sa líši od ostatných. Naša prípadová štúdia sa venuje podobnostiam a rozdielom dvoch na prvý pohľad úplne rozdielnych krajín, Francúzsku a Japonsku. Našim cieľom je poukázať, že aj napriek rozdielnemu historickému vývoju týchto dvoch krajín, v ich kultúre a mentalite môžeme nájsť spoločné črty. Zamerali sme sa na tie znaky, ktoré sú verejnosťou najcitlivejšie vnímané ako rozdiely a mohli by spôsobiť nezhody v komunikácií. Analýzou Hofstedeho dimenzii sme sa snažili porovnať podobné a rozdielne črty a zároveň zachytiť, jedinečnosť týchto dvoch kultúr. Prvá časť našej práce sa zaoberá základnými pojmami kultúra, firemná kultúra a stručné informácie o akvizicii Renault Nissan. V dalšej časti sa venujeme Hoefsteho dimenziam a ich praktickým príkladom v Renault Nissan. Tu poukazujem na existujúce podobnosti a rozdielnosti týchto dvoch kultúr a týchto dvoch spoločností ktoré sa spojili do jednej .

Kľúčové slová:

kulturné rozdiely

nissan

renault

strategická aliancia

Hofstdeeho dimenzie



Obsah:
  • Úvod
    Vlastná práca
    1 Kultúra
    2 Renault nissan
    3 Kultúrne rozdiely v strategickom partnerstve Renault-Nissan
    Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko