Marketigová analýza Skyeurope airlines
«»
Prípona
.doc |
Typ
analýza |
Stiahnuté
76 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18492 |
Posledná úprava
15.02.2009 |
Zobrazené
1 436 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Trh leteckej dopravy je súčasťou dopravného trhu. Jeho základnou funkciou je zabezpečovanie pravidelnej a nepravidelnej vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy osôb, tovaru a pošty. Základnou právnou normou upravujúcou problematiku leteckej dopravy v republike je Zákon č. 143/1998 o letectve (Letecký zákon).
Trh leteckej dopravy je na Slovensku kontrolovaný a regulovaný viacerými inštitúciami. Hlavnou inštitúciou, pod ktorej dohľad spadajú všetky subjekty leteckej dopravy je Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií republiky. Prepravné služby zabezpečujú letecké spoločnosti, ktoré podnikajú v podmienkach liberalizovaného obchodu. Dozor nad vykonávaním leteckej dopravy a dodržiavaním predpisov vykonáva Štátna letecká inšpekcia republiky. Riadenie letovej prevádzky nad územím Slovenska zabezpečuje štátny podnik Letové prevádzkové služby SR. Prevádzku letísk a služby spojené s ich technickou a administratívnou činnosťou má na starosti Slovenská správa letísk.
Kľúčové slová:
marketingová analýza
analýza trhu
makroanalýza
mikroanalýza
analýza konkurencie
analýza zákazníka
SWOT analýza
marketingové ciele
marketingová stratégia
Zdroje:
- http://www.volby.cz/
- http://www1.skyeurope.com/sk/
- FERNER, FRITZ-KARL; Marketing cestovného ruchu v praxi : Základy úspešného spracovania trhu a získania zákazníkov ; Bratislava , Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1993;
- ISBN 80-08-01978-6, 154s.
- RAJT, Š; Marketing, 1992, ISBN 80-85582-00-7, 147s.
- Příbová, M; Základy Marketingu, Praha : Aleko, 1991; ISBN 80-85341-08-5, 122 s.
- http://www.rlp.sk/docs/vyrsprava2005sk.pdf
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.