Marketingová analýza - VNET a.s..
Popis:
Cieľom seminárnej práce na základe doterajších teoretických poznatkov je aplikovať konkrétne marketingové analýzy pre spoločnosť VNET a.s.. Spoločnosť VNET pôsobí na trhu Internet Service Providerov od roku 2003, pričom sa zameriava na poskytovanie internetových, hlasových a dátových služieb.
Kľúčové slová:
analyza
marketing
sluzby
poskytovanie sluzieb
Zdroje:
- JEDLIČKA, Milan: Marketingový strategický manažment. Trnava: Magna, 2003.
- KOTLER, Philip, ARMSTRONG Garry: Základy marketingu. Praha: Grada,
- KOTLER, Philip: Marketing management. Praha: Victoria Publishing, 1991
- WESTWOOD, John: How to write a marketing plan. London, UK: Kogan Page Limited, 2000.
- WILSON, Richard M.S., GILLIGAN, Colin: Strategic marketing management. Oxford, UK: Elsevier, 2005.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.