Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová koncepcia a jej aplikácia na konkrétnu firmu - Skyeurope

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16794
Posledná úprava
25.01.2009
Zobrazené
1 318 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rozhodli sme sa aplikovať model marketingovej koncepcie na firmu SkyEurope. Táto firma nepôsobí na trhu dlho, bola založená v roku 2001 a v tom čase šlo u nás o absolútnu novinku v oblasti leteckej prepravy. SkyEurope bola prvou nízkonákladovou leteckou spoločnosťou v strednej Európe. Od svojho založenia je v strate a to zapríčinilo, prepad ich akcií z otváracej hodnoty 6 euro za akciu na súčasné 2,40 za akciu. Na marketing vynaložili v roku 2007 sumu 13 miliónov eur, čo je o vyše 30% viac ako v roku predtým. Výrazne sa im tým podarilo zvýšiť tržby, a preto sme sa rozhodli rozanalyzovať ich marketingovú koncepciu.

Kľúčové slová:

skyeurope

marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko