Marketingová štúdia - Podnik Myšiak
Popis:
Podnik Myšiak počas svojej existencie získal medzi konkurenciou najlepšie postavenie, dokázal si získať veľa stálych zákazníkov, ktorých potreby sa snaží v plnej miere uspokojovať.
Voči konkurencii má podnik najlepšie ceny a doplnkové služby. Aj z tohto dôvodu prevažujú silné stránky podniku nad slabými, ale z hľadiska vonkajšieho prostredia prevládajú hrozby, pretože konkurencia môže rýchlo reagovať a prijímať opatrenia pre zlepšenie ich situácie.
Hlavnou zložkou pre fungovanie podniku sú spokojní zákazníci. Vybrané segmenty dokáže podnik do značnej miery uspokojovať
Z vybraných troch SPJ sa každá v roku 2007 nachádzala v kvadrante kráv, to znamená, že tieto výrobky si nevyžadujú vysoké investície, ale je potrebné ich vývoj presne sledovať a prijímať príslušné opatrenia.
Podnik Myšiak s.r.o. je prosperujúcim podnikom s množstvom zákazníkov a výhodnou lokalizáciou. Podnik by mal neustále monitorovať situáciu vo vnútri podniku, ale aj vonkajšie prostredie, aby si takéto postavenie naďalej udržal.
Kľúčové slová:
analýza SWOT
BCG matica
analýza konkurencie
GE matica
Zdroje:
- (1)Majtán, Š. a kol, podnikové hospodárstvo
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.