Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová štúdia - Podnik Myšiak

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18763
Posledná úprava
22.01.2009
Zobrazené
1 488 x
Autor:
afrodita1234
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnik Myšiak počas svojej existencie získal medzi konkurenciou najlepšie postavenie, dokázal si získať veľa stálych zákazníkov, ktorých potreby sa snaží v plnej miere uspokojovať.
Voči konkurencii má podnik najlepšie ceny a doplnkové služby. Aj z tohto dôvodu prevažujú silné stránky podniku nad slabými, ale z hľadiska vonkajšieho prostredia prevládajú hrozby, pretože konkurencia môže rýchlo reagovať a prijímať opatrenia pre zlepšenie ich situácie.
Hlavnou zložkou pre fungovanie podniku sú spokojní zákazníci. Vybrané segmenty dokáže podnik do značnej miery uspokojovať
Z vybraných troch SPJ sa každá v roku 2007 nachádzala v kvadrante kráv, to znamená, že tieto výrobky si nevyžadujú vysoké investície, ale je potrebné ich vývoj presne sledovať a prijímať príslušné opatrenia.
Podnik Myšiak s.r.o. je prosperujúcim podnikom s množstvom zákazníkov a výhodnou lokalizáciou. Podnik by mal neustále monitorovať situáciu vo vnútri podniku, ale aj vonkajšie prostredie, aby si takéto postavenie naďalej udržal.

Kľúčové slová:

analýza SWOT

BCG matica

analýza konkurencie

GE matica



Zdroje:
  • (1)Majtán, Š. a kol, podnikové hospodárstvo
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko