Marketingové procesy v neziskovej organizácii Ekopolis
«»
Prípona
.doc |
Typ
analýza |
Stiahnuté
14 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17369 |
Posledná úprava
29.12.2008 |
Zobrazené
1 279 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Nadácia Ekopolis
Nadácia Ekopolis je neziskovou organizáciou so 17-ročnými skúsenosťami so spravovaním grantových programov zameraných na trvalo udržateľný rozvoj. Je súčasťou združenia Environmental Partnership for Sustainable Development, ktoré spája nadácie v Bulharsku, Česku, Maďarsku, Poľsku, Rumunsku a na Slovensku.
Od svojho vzniku v roku 1991 Nadácia Ekopolis podporila 2183 projektov na celom Slovensku, sumou vyše 249 miliónov korún. V minulom roku bolo podporených 88 projektov za viac ako 8,2 milióna korún. Medzi prvými na Slovensku začala nadácia budovať svoj dlhodobý finančný majetok – základinu a vypracovala si politiku konfliktu záujmov.
Kľúčové slová:
Nadácia
Ekopolis
marketingové postupy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.