Marketingové riadenie a situačné analýzy prostredia
Popis:
1) Základné údaje o spoločnosti
Predmet podnikania:
• Obchod s kancelárskymi stoličkami a kreslami
• Poradenská činnosť
• výroba tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
Strategické ciele: Zvýšiť predaj našich produktov o 12 % za dva roky, zvýšiť náš podiel na trhu o 10 % za rok a to všetko s maximálnym navýšením zisk + v priebehu 4 rokov preniknúť aj na zahraničný trh. Medzi marketingové ciele patrí oslovenie, čo najväčšieho počtu potencionálnych zákazníkov pomocou reklamnej kampane a odporúčaním produktov cez zazmluvnených fyzioterapeutov. Našim sociálnym cieľom je prispieť k predchádzaniu zdravotných problémov a zvyšovať povedomie ľudí, aby správne sedeli.
Súčasný stav technicko-technologických zariadení vo výrobe:
Posledná renovácia bola financovaná z vlastných zdrojov z vytvoreného fondu na renovácie. Linky sú ovládané elektronickým systémom, ktorý je pravidelné kontrolovaný. Zariadenia a postupy práce sú dostatočne efektívne a kvalitné. Súčasný stav technicko-technologických zariadení vo výrobe je konkurencie schopný...
Kľúčové slová:
marketingové analýzy
marketingové riadenie
situačné analýzy prostredia
analýza SWOT
BCG Matica
GE Matica
ABC Analýza
Obsah:
- 1) Základné údaje o spoločnosti
2) Organizačná štruktúra
3) Poslanie firmy
4) Súčasný stav technicko-technologických zariadení vo výrobe
5) Trhové podiely našich kresiel
6) Analýza SWOT
7) BCG Matica
8) GE Matica
9) ABC Analýza
10) Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.