Mikroprostredie - analýza
Popis:
Marketing je univerzálna spojka podniku, ktorá ovplyvňuje všetky jeho sily, aby sa mohli myšlienky prenášať do výrobku a výrobok do predaja. Marketingová filozofia reprezentuje zámer, ako chce podnik svoje poslanie v spoločnosti zabezpečovať, aké miesto zamýšľa zastávať, akými aktivitami chce uspokojovať potreby a požiadavky zákazníka a akými cestami sa chystá zabezpečiť svoj vlastný rozvoj.
Ak chce podnik svoje ciele uskutočniť, musí vstúpiť do kontaktu s množstvom iných subjektov. Subjekty tvoria jeho mikroprostredie a makroprostredie, v ktorom podnik funguje a ktoré ho ovplyvňuje.
Kľúčové slová:
mikroprostredie
podnik
ekonomika
dodávatelia
reštaurácia
konkurencia
Obsah:
- Mikroprostredie podniku
1.1 Interné mikroprostredie
Analýza interného prostredia podniku
Organizačná štruktúra:
Ekonomická situácia podniku:
Vybavenosť technikou a technológiou:
1.2 Externé mikroprostredie
Konkurencia:
Medzi najväčších konkurentov považujeme:
Reštaurácia koliba
Hotel boboty
Dodávatelia:
Marketingoví sprostredkovatelia:
VErejnosť:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.