Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Návrh výskumu trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11020
Posledná úprava
25.10.2018
Zobrazené
2 003 x
Autor:
romano21
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vedenie televíznej spoločnosti TA3 zadalo svojmu marketingovému oddeleniu úlohu o sledovanosti televíznych novín v Slovenskej republike. Nás, ako zamestnancov marketingového oddelenia televíznej spoločnosti TA3 zaujímam, aká je sledovanosť televíznych novín na jednotlivých televíznych staniciach v Slovenskej republike. Náš prieskum je zameraný na zistenie záujmu potenciálnych aj stálych divákov. V súčasnosti je konkurencia v tomto segmente výrazná, preto sme sa rozhodli realizovať výskum trhu..

Cieľom výskumu marketingového oddelenia televíznej stanice TA3 je zistiť, aká je sledovanosť televíznych novín v Slovenskej republike. Ohraničením tohto výskumu spočíva v skutočnostiach, že nami vybraná vzorka nezodpovedá bežným zaužívaným výskumným metódam a počet vybranej vzorky je nízky (približne 40 ľudí).

Kľúčové slová:

televízna spoločnosť

merketingové oddelenie

prieskum

televízna stanica

členovia personálu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko