Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Neformálne iniciatívy a výzvy k tvorbe a revízii stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19503
Posledná úprava
21.02.2009
Zobrazené
871 x
Autor:
richardpapa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Informácie – neformálne a neoficiálne zdroje (druh, miesto vzniku, zachytenie, usporiadanie, hodnotenie, interpretácia a poskytovanie informácií, vplyv na stratégiu)

Podnik resp. majiteľka prichádza k zdrojom informácii z hodnotenia ostatných obchodov, obchodníkov, potom z letákov a propagačný materiálov iných potravín. K informáciám prichádza i v každodennom styku so zákazníkmi, ich reakciami, potrebami, ktoré priamo v obchode vidí, keďže tam pravidelne pracuje niekoľko hodín denne. K niektorým informáciám prichádza v rozhovore so svojimi zamestnancami a známymi. Na základe týchto informácií sa podľa vlastného uváženia a po diskusií a rozhovore s priateľmi rozhoduje, ako bude ďalej postupovať.

Kľúčové slová:

stratégia

potraviny


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko