Porovnanie predaja potravinárskych výrobkov
«»
Popis:
Cieľom práce bolo porovnať ponuku masiel hypermarketu Hypernova s maloobchodom Coop Jednota Potraviny.
Porovnávala som cenu a ponuku rastlinných a obyčajných masiel v daných podnikoch
Hypermarkety HYPERNOVA sú nákupné centrá pre najlacnejší týždenný rodinný nákup. Prevádzkuje ich spoločnosť AHOLD Retail Slovakia, ktorá bola založená v roku 2001. Predajnú sieť reťazca Hypernova dnes tvorí 22 jasne profilovaných hypermarketov, prispôsobujúcich sa svojou predajnou plochou konkrétnemu regiónu či mestu.
Zákazníkom tieto veľké a moderné predajne ponúkajú pohodlné nakupovanie v príjemnom prostredí, ktoré je šité na mieru potrebám miestnych zákazníkov a podmienkam v regióne.
Veľkosťou sú hypermarkety adaptované na rozlohu spádovej oblasti a ich plocha sa pohybuje od 3 000 m2 do 10 000 m2 podľa veľkosti mesta, v ktorom sa nachádzajú. Ponúkajú tak rozsah sortimentu od 25 000 položiek potravinárskeho a spotrebného tovaru.
Rodinné nákupy spríjemňujú zákazníkom v Hypernovách aj nákupné pasáže s celým radom špecializovaných
predajní a služieb, ktoré rozširujú ponuku hypermarketu a zvyšujú zákazníkom komfort.
...
Kľúčové slová:
marketing
manažment
predaj
porovnanie predaja
potraviny
potravinársky výrobok
cena
porovnanie cien
sortiment
značka
obchod
obchodná značka
reklama
Obsah:
- 1.Porovnanie predaja rastlinných a obyčajných masiel v hypermarkete Hypernova a v maloobchodnom reťazci Coop Jednota Potraviny 3
1.1 Informácie o skúmaných objektoch 3
1.2 Sortiment 4
1.3 Porovnanie cien 5
1.4 Umiestnenie 5
1.5 Obchodná značka 6
1.6 Reklama 6
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.