Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Prieskum trhu - Outsourcing - Upratovacie služby

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14311
Posledná úprava
10.03.2023
Zobrazené
1 320 x
Autor:
berusiak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základná charakteristika služby

Vzhľadom na stále sa zväčšujúcu rýchlosť našej doby, je stále väčší záujem o túto doplnkovú službu. Spoločnosti čoraz menej zamestnávajú upratovačky. Využívanie outsourcingu znižuje náklady spojené so mzdami a deleguje zodpovednosť za vykonanú prácu. Preto sú čoraz častejšie využívané outsourcingové spoločnosti, ktoré preberajú plnú zodpovednosť za vykonanú prácu, a tak odbremenia odberateľskú spoločnosť od problémov spojených s touto činnosťou.
Aj v menších spoločnostiach sa začína prejavovať dopyt po tejto službe. Malé spoločnosti si znižujú náklady zmenšovaním stavu zamestnancov, aby ich spoločnosť v boji o miesto na trhu neprehrala.
Ďalším zaujímavým prvkom v tejto sfére sú aj súkromné domácnosti. Čoraz viac sa ukazuje záujem o upratovanie domácností, a to nie len veľké upratovanie z času na čas, ale o pravidelné upratovanie niekoľko krát do týždňa. Ženy chcú v tejto uponáhľanej dobe, tráviť svoj voľný čas, ktorého nemajú veľa, inak ako upratovaním.

Dostupnosť prevádzkovania služby

Na poskytovanie tejto služby nie je potrebná špeciálna licencia, ani kvalifikácia. Poskytovatelia môžu založiť s.r.o, alebo podnikať ako fyzická osoba.
...

Kľúčové slová:

trh

prieskum trhu

outsourcing

segmentácia trhu

upratovacie služby

zákazník

klient

trhový segment

cena

služba

kvalita

podnik

podnikanie



Obsah:
  • Základná charakteristika služby
    Dostupnosť prevádzkovania služby
    1. Stanovenie trhu, na ktorý chceme vstúpiť
    2. Segmentácia trhu - výber cieľovej skupiny
    3. Profil jednotlivých trhových segmentov
    4. Výber cieľového trhového segmentu
    5. Dosiahnuteľnosť vybraného trhového segmentu
    6. Stanovenie pozície na trhu
    7. Určenie podielu podniku na cieľovom trhovom segmente
    8. Výpočet nášho podielu na cieľovom trhovom segmente
    9. Záver

Zdroje:
  • vzorový príklad
  • prednášky
  • semináre
  • poznámky
  • voľne dostupné informácie
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko