Popis:
Základná charakteristika služby
Vzhľadom na stále sa zväčšujúcu rýchlosť našej doby, je stále väčší záujem o túto doplnkovú službu. Spoločnosti čoraz menej zamestnávajú upratovačky. Využívanie outsourcingu znižuje náklady spojené so mzdami a deleguje zodpovednosť za vykonanú prácu. Preto sú čoraz častejšie využívané outsourcingové spoločnosti, ktoré preberajú plnú zodpovednosť za vykonanú prácu, a tak odbremenia odberateľskú spoločnosť od problémov spojených s touto činnosťou.
Aj v menších spoločnostiach sa začína prejavovať dopyt po tejto službe. Malé spoločnosti si znižujú náklady zmenšovaním stavu zamestnancov, aby ich spoločnosť v boji o miesto na trhu neprehrala.
Ďalším zaujímavým prvkom v tejto sfére sú aj súkromné domácnosti. Čoraz viac sa ukazuje záujem o upratovanie domácností, a to nie len veľké upratovanie z času na čas, ale o pravidelné upratovanie niekoľko krát do týždňa. Ženy chcú v tejto uponáhľanej dobe, tráviť svoj voľný čas, ktorého nemajú veľa, inak ako upratovaním.
Dostupnosť prevádzkovania služby
Na poskytovanie tejto služby nie je potrebná špeciálna licencia, ani kvalifikácia. Poskytovatelia môžu založiť s.r.o, alebo podnikať ako fyzická osoba.
...
Kľúčové slová:
trh
prieskum trhu
outsourcing
segmentácia trhu
upratovacie služby
zákazník
klient
trhový segment
cena
služba
kvalita
podnik
podnikanie
Obsah:
- Základná charakteristika služby
Dostupnosť prevádzkovania služby
1. Stanovenie trhu, na ktorý chceme vstúpiť
2. Segmentácia trhu - výber cieľovej skupiny
3. Profil jednotlivých trhových segmentov
4. Výber cieľového trhového segmentu
5. Dosiahnuteľnosť vybraného trhového segmentu
6. Stanovenie pozície na trhu
7. Určenie podielu podniku na cieľovom trhovom segmente
8. Výpočet nášho podielu na cieľovom trhovom segmente
9. Záver
Zdroje:
- vzorový príklad
- prednášky
- semináre
- poznámky
- voľne dostupné informácie