Prípadová štúdia - konkurencia medzi výrobcami
«»
Popis:
Konkurencia medzi výrobcami je motivovaná záujmom predať čo najviac a čo najvýhodnejšie. Základným cieľom je maximalizácia zisku a posilnenie pozície na trhu. Najviac sa prejavuje ak ponuka prevyšuje dopyt.
Uskutočňuje sa v dvoch základných formách:
cenová konkurencia využíva ako nástroj boja cenu. Výrobcovia znižujú ceny tovarov v snahe prilákať spotrebiteľov od svojich konkurentov.
necenová konkurencia je založená na snahe získať zákazníka inými metódami, napr. reklama, vyššia kvalita, príťažlivý dizajn, predaj na úver, lízing, dokonalý servis.
Kľúčové slová:
konkurencia
prípadová štúdia
konkurencia medzi výrobcami
maximalizácia zisku
posilnenie pozície na trhu
ponuka
dopyt
propagácia značky
udržanie zákazníka
Obsah:
- Prípadová štúdia - konkurencia medzi výrobcami
1.Konkurenčné firmy ALFA s.r.o a BETA s.r.o
2.Zhodnotenie konkurencie ALFA s.r.o a BETA s.r.o
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.