Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Prípadová štúdia - konkurencia medzi výrobcami

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12247
Posledná úprava
02.10.2019
Zobrazené
1 389 x
Autor:
iaia2
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Konkurencia medzi výrobcami je motivovaná záujmom predať čo najviac a čo najvýhodnejšie. Základným cieľom je maximalizácia zisku a posilnenie pozície na trhu. Najviac sa prejavuje ak ponuka prevyšuje dopyt.
Uskutočňuje sa v dvoch základných formách: cenová konkurencia využíva ako nástroj boja cenu. Výrobcovia znižujú ceny tovarov v snahe prilákať spotrebiteľov od svojich konkurentov. necenová konkurencia je založená na snahe získať zákazníka inými metódami, napr. reklama, vyššia kvalita, príťažlivý dizajn, predaj na úver, lízing, dokonalý servis.

Kľúčové slová:

konkurencia

prípadová štúdia

konkurencia medzi výrobcami

maximalizácia zisku

posilnenie pozície na trhu

ponuka

dopyt

propagácia značky

udržanie zákazníka



Obsah:
  • Prípadová štúdia - konkurencia medzi výrobcami
    1.Konkurenčné firmy ALFA s.r.o a BETA s.r.o
    2.Zhodnotenie konkurencie ALFA s.r.o a BETA s.r.o
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko