Prípadová štúdia - marketing
«»
Popis:
1. Cieľ práce
Cieľom prípadovej štúdie je nájsť firmu, pôsobiacu na slovenskom trhu, ktorá sa zaoberá vybranou výrobnou činnosťou. Ďalším cieľom je výber jednej krajiny v ktorej bude firma rozvíjať svoju obchodnú činnosť. Cieľová krajina bude navrhnutá na základe spracovania získaných informácií pomocou rôznych metód a analýz. Na základe výberu konkrétnej krajiny je potrebné analyzovať riziká vstupu na tento trh, formy vstupu, tiež vykonať jeho segmentáciu a v závere prípadovej štúdie navrhnúť optimálny medzinárodný marketingový program pre konkrétne prostredie.
Kľúčové slová:
cieľ
prípadová štúdia
analýza
marketing
selekcia
trh
riziká
marketingový plán
Obsah:
- 1. Cieľ práce
2. Predstavenie firmy
3. Projektová časť
3.1. SELEKČNÁ ANALÝZA
3.1.1 Hrubá selekčná analýza I. stupňa
3.1.2 Hrubá selekčná analýza II. Stupňa
3.1.3 Jemná selekčná analýza
3.2 Forma vstupu na zahraničný trh
3.3 Segmentácia trhu
3.3.2 Analýza odvetvia
3.3.3 Analýza a prognóza vývoja trhových segmentov
3.3.4 Kultúrne, sociálne, demografické, ekologické a technické faktory
3.3.5 Politické faktory
3.3.6 GEOGRAFICKÁ SEGMENTÁCIA
3.3.7 DEMOGRAFICKÁ SEGMENTÁCIA
3.3.8 PSYCHOGRAFICKÁ SEGMENTÁCIA
3.3.9 BEHAVIORÁLNA SEGMENTÁCIA
3.4 Riziká spojené so zahraničnými aktivitami podniku
3.4.1 POLITICKÉ RIZIKÁ
3.4.2 POLITICKO – HOSPODÁRSKE RIZIKÁ
3.4.3 HOSPODÁRSKE RIZIKÁ
3.5 Medzinárodný marketingový program
3.5.1 VÝROBKOVÁ POLITIKA
3.5.2 Cenová stratégia
3.5.3 Distribučná stratégia
3.5.4 Komunikačná stratégia
3.6 Akčný plán
3.6.1 Realizácia marketingového plánu
3.6.2 Kontrola
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.