Popis:
Popis a stručná charakteristika firmy:
Podnik NABY, s.r.o. vznikol v roku 1991 založený troma spoločníkmi. Výrobný program sa špecializuje sa štandardný nábytok - kuchynské linky, obývacie steny, detské izby a solitérový nábytok. Má moderné technologické zariadenie, kvalifikovaných pracovníkov, značné finančné prostriedky investuje do obnovy a rozvoja firmy. Firma sa zúčastňuje výstav, kontraktačných trhov, robí si reklamu v časopisoch zameraných na nábytok a bývanie. Vyrába kvalitné výrobky a poskytuje vo svojej vzorkovej podnikovej predajni pred a popredajné služby, robí reklamné akcie, zľavy a súťaže.
Firma je marketingovo orientovaná a prispôsobuje tomu svoje ciele, stratégiu a aktivity. Zápasí však s konkurenciou a nesolventnosťou odberateľov. Pozná svoje slabé a silné stránky. Cieľom firmy ja získať väčší trhový podiel, znižovanie nákladov a 10% zisk oproti minulému roku.
Kľúčové slová:
Portfóliová analýza
BCG matica
ANC analýza
marketingová správa
elasticita
Obsah:
- Výrobková rada 1: Kuchyňa „SLÁVA“
Výrobková rada 2: Detská izba „BIBA“
Výrobková rada 3: Kuchynská lavica „ĽUBA“
Výrobková rada 4: Obývacia stena „ZUZANA“
Výrobková rada 5: Predsieňová stena „IVETA“
Údaje o kapacite trhu, odbyte a konkurencii
Trhový podiel jednotlivých výrobkov
Elasticita
Distribučný systém firmy Naby, s.r.o.
Dotazník
Záverečná marketingová správa