Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Prípadová štúdia - stavebná firma

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35784
Posledná úprava
09.06.2011
Zobrazené
518 x
Autor:
veronika86
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Definícia a charakteristika súčasného trhu a jeho segmenty
Trh, na ktorom pôsobí spoločnosť Termostav-Mráz, možno charakterizovať prostredníctvom jej zákazníkov, ktorými sú podniky využívajúce vo svojej činnosti vysoké, sušiace, striekacie, hlbinné pece, miesiče železa, kondenzačné veže, teplovody, kotly, parovody a rôzne komíny. Sú to teda podniky pôsobiace v hutníckom, strojárskom a sklárskom priemysle, výrobe stavebných hmôt, chemickom priemysle a v energetike. Trh spoločnosti Termostav-Mráz teda nie je spotrebným trhom, ale trhom priemyselným.

Pre tento trh je typická rôznorodosť produktov a služieb poskytovaných firmou Termostav-Mráz vyplývajúca z rôznych parametrov a potrieb jednotlivých odvetví. Preto by sa dalo povedať, že vlastne každý zákazník je samostatným segmentom.  

Kľúčové slová:

podnik

konkurencia

trh

marketing

portfólio



Obsah:
  • Charakteristika podniku
    Definícia a charakteristika súčasného trhu a jeho segmenty
    Analýza odvetvia a portfólia produktov
    Matica BCG
    Charakteristika Porterovho modelu piatich konkurenčných síl
    Intenzita konkurenčných síl a životný cyklus odvetvia
    Životný cyklus odvetvia má rozhodujúci vplyv na dve z piatich konkurenčných síl
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko