Projektová štúdia z marketingu - marketingová analýza
Popis:
Firma vznikla v r. 2000 po ukončení živnostenskej činnosti súkromnej osoby. V súčasnej dobe má šiestich stálych pracovníkov. Firma DentalDenk s.r.o. sa zaoberá predajom a servisom dentálnej a stomatologisckej techniky . Jej hlavným cieľom je skupina stálych a spokojných zákazníkov, ktorým poskytuje počas celého roka nepretržitý servis ich terajšej stomatologickej techniky ako aj inštaláciu a údržbu nových strojov. Hlavnou výhodou oproti konkurencii na trhu je neustála pohotovosť a pripravenosť poskytnúť, čo najplnohodnotnejšie služby. Firma pôsobí hlavne na západnom slovensku a to od Bratislavy až na sever nášho územia. Niekoľko zákazníko si udržuje aj v Čechách či Polsku. Práve preto, že firma má len 6 zamestnancov prístup ku klientom firmy je na profesionálnej úrovni. V súčastnej dobe má firma okolo 500 stálych klientov, ktorý v plnom rozsahu využívajú jej služby. DentalDenk s.r.o. spolupracuje so širokým spektrom spoločníkov, korý jej zabezpečujú tovar, ktorý je potrebný pri jej činnosti.
Kľúčové slová:
marketingová štúdia
trhová kapacita
trhový podiel
rast trhu
tempo rastu
SWOT analýza
Obsah:
- 1.Charakteristika firmy -2-
2.Výsledok v hospodárení jednotlivých výrobkov -2-
3.Trhová kapacita, trhový podiel, relativny trhový podiel, tempo rastu trhu -3-
3.1Trhová kapacita a trhový podiel firmy v prípade súpravy „smile sharm“ -3-
3.2 Trhová kapacita a trhový podiel firmy v prípade súpravy „smile mini“ -4-
3.3 Trhová kapacita a trhový podiel firmy v prípade turbíny „tgl 654“ -5-
3.4 Relatívny trhový podiel -7-
4. Cenová pružnosť jednotlivých služieb výrobkov -8-
5. Príťažlivé thrové segmenty pre firmu dentaldenk s.r.o -10-
6. Model očakávanej hodnoty a ideálneho produktu -10-
6.1 Model očakávanej hodnoty -10-
6.2 Model ideálneho produktu -11-
7. S.w.o.t analýza, -12-
7.1 Silné a slabé stránky: -12-
7.2 Príležitosti a riziká -13-
8. Bcg matica a model ge -14-
8.1 Matica bcg -14-
8.2 Matica ge -15-
9. Analýza štruktúry sortimentu pre rok 2004 z hľadiska koncentráce obratu,
Z hľadiska analýzy príspevku na krytie fixných nákladov a z hladiska štruktúry zákazníkov.
Kritický bod rentability -16-
9.1 Analýza štruktúry sortimentu pre rok 2004 z hľadiska koncentrácie obratu -16-
9.2 Graf(lorencova krivka) -16-
9.3 Analýza štruktúry sortimentu pre rok 2004 z hľadiska analýzy príspevku na krytie fixných nákladov -17-
9.4 Analýza štruktúry sortimentu pre rok 2004 z hľadiska štruktúry zákazníkov -18-
9.5 Kritický bod rentability -18-
10. Propagačný materiál firmy -19-
11. Záverečná hodnotiaca marketingová správa -19-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.