Psychologický profil
Popis:
Peter Zálešák (40) absolvoval Elektrotechnickú fakultu bratislavskej Slovenskej technickej univerzity. Počas celej profesionálnej kariéry sa venoval obchodu so spotrebnou elektronikou. V roku 1991 so svojím spoločníkom Jánom Tomášom založil firmu Nay, z ktorej za necelých pätnásť rokov vybudovali top predajcu elektroniky a lídra slovenského trhu. V tomto roku je na najlepšej ceste dosiahnuť tržby takmer 3,5 miliardy korún (bez DPH) a hrubý zisk dvesto miliónov korún. Nay prevádzkuje osem veľkoplošných Elektrodomov a štyri menšie predajne. Snahu presadzovať značkové produkty aplikuje P. Zálešák aj sám na sebe. Doma pozerá plazmový televízor Philips, filmy si nahráva a púšťa pomocou harddiskového DVD prehrávača Panasonic, hudbu počúva cez invisible systém Jamo, signál prijíma receiverom Yamaha. Ak mu zvýši čas, večeru si pripraví na spotrebičoch AEG a Electrolux.
Kľúčové slová:
Peter Zálešák
Nay elektrodom
elektronika
psychologický proces
predajňa
firma
Obsah:
- 1.Úvod
2.Teória - tvorivé odobie
3.Záver
Literátura
Kľúčové slová
Key words
Anotácia
Summary
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.