Segmentácia trhu na báze životného štýlu
Popis:
Názov tejto seminárnej práce znie: „Segmentácia na báze životného štýlu“. Dlho som rozmýšľala nad tým o čom má byť táto seminárna práca a ako ju mám napísať, aby bola efektívna a aby som vystihla podstatu veci. Rozhodla som sa že si vytvorím vlastnú anketu a podľa tejto ankety napíšem aj túto prácu.
Kľúčové slová:
marketing
segmentácia trhu
anketa
trh
životný štýl
Obsah:
- Segmentácia trhu
Demografická segmentácia
Geografická segmentácia
Psychografická segmentácia
Behavioristická segmentácia
Úvod
Mladšia generácia
Mladšia generácia - ženy
Mladšia generácia - muži
Stredná generácia
Stredná generácia - ženy
Stredná generácia - muži
Staršia generácia
Staršia generácia - ženy
Staršia generácia - muži
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.