SkyEurope Airlines - analýza
«»
Popis:
SkyEurope je vedúcou nízkocenovou leteckou spoločnosťou v strednej Európe. So svojimi piatimi základňami na Slovensku, v Maďarsku, Poľsku, Čechách a Rakúsku je aj prvou multibázovou leteckou spoločnosťou v stredoeurópskom regióne. Centrála Sky Europe Airlines sídli v Bratislave, kde spoločnosť využíva letisko M. R. Štefánika, ktoré je vzdialené iba 50 km od Viedne.
Letecká spoločnosť Sky Europe airlines a.s. začala svoju činnosť 13.2. 2002 otvorením linky medzi Bratislavou a Košicami. Ako prvý nízkorozpočtový prepravca z nízkonákladovej krajiny, je spoločnosť Sky Europe airlines a.s. výborne pripravená na súťaž v európskom vzdušnom priestore a bude naďalej rozvíjať svoju vedúcu pozíciu v strednej a východnej Európe.
SkyEurope je držiteľom certifikátu Európskej Únie JAR-145 a JAR OPS, kvalifikujúcim spoľahlivosť a bezpečnosť služieb. Údržbu lietadiel Boeing 737-500 zabezpečuje KLM Engineering & Maintenance.
Komfortné autobusové spojenie medzi bratislavským letiskom a susednou Viedňou zabezpečuje prostredníctvom SkyShuttle Bus. SkyShuttle servis je možné rezervovať spolu s letenkou na stránkach spoločnosti.
Kľúčové slová:
makroanalýza
mikroanalýza
swot analýza
konkurencia
marketingové ciele
segmentácia trhu
trhová pozícia
Obsah:
- Úvod -4-
1. Analýza trhu -5-
1.1 Definícia a charakteristika trhu -5-
1.2 Segmentácia trhu -5-
1.3 Analýza odvetvia -6-
1.4 Analýza a prognóza vývoja trhových segmentov -8-
2. Makroanalýza -9-
2.1 Analýza vonkajšieho prostredia - hospodárske faktory -10-
2.2 Analýza vonkajšieho prostredia - politické faktory -12-
2.3 Analýza vonkajšieho prostredia - kultúrne faktory -12-
3. Mikroanalýza -13-
3.1 Analýza výsledkov podniku -13-
3.1.1 Analýza výsledkov predaja -13-
3.1.2 Finančná analýza -14-
3.2 Analýza trhovej pozície - portfólio analýza -16-
4. Analýza konkurencie -17-
5. Analýza zákazníka -20-
6. Swot analýza -20-
7. Marketingové ciele -23-
7.1 Kvalitatívne -24-
7.2 Kvantitatívne -24-
8. Celková marketingová stratégia -24-
8.1 Cieľová trhová pozícia -25-
8.2 Cieľové trhové segmenty -25-
8.3 Kritické faktory úspechu -26-
9. Stratégie marketingového mixu -26-
9.1 Výrobková stratégia -27-
9.2 Cenová stratégia -27-
9.3 Distribučná stratégia -28-
9.4 Stratégia marketingovej komunikácie -29-
9.5 Stratégia ľudských zdrojov -29-
Použitá literatúra
Zdroje:
- Interné údaje spoločnosti Sky Europe airlines a.s.
- http://www.volby.cz/
- http://www1.skyeurope.com/sk/
- FERNER, FRITZ-KARL; Marketing cestovného ruchu v praxi : Základy úspešného spracovania trhu a získania zákazníkov ; Bratislava , Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1993;
- ISBN 80-08-01978-6, 154s.
- RAJT, Š; Marketing, 1992, ISBN 80-85582-00-7, 147s.
- Příbová, M; Základy Marketingu, Praha : Aleko, 1991; ISBN 80-85341-08-5, 122 s.
- http://www.rlp.sk/docs/vyrsprava2005sk.pdf
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.