Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Stratégia marketingovej komunikácie

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16433
Posledná úprava
10.12.2008
Zobrazené
1 599 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Stručná charakteristika vybraného produktu a cieľového trhu

Pre formulovanie komunikačnej stratégie sme sa rozhodli vybrať Fernet 8000 – bylinný destilát od spoločnosti Stock Plzeň - Božkov. Za konkurenčné výrobky, s ktorými budeme realizovať porovnávanie sme zvolili tieto:
 Demänovka Horká – bylinný likér od spoločnosti St. Nicolaus -trade.
 Becherovka – 100 % prírodný bylinný likér od spoločnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s...

Kľúčové slová:

marketing

Odbytová stratégia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko