Strategické a marketingové plánovanie v spoločnosti Drevo VaM s.r.o.
Popis:
Strategické a marketingové plánovanie , Definovanie poslania firmy ,Stanovenie hlavných cieľov firmy, Kľúčové podnikové ciele firmy, BCG matica , Marketingový plán spoločnosti , SWOT analýza,
Kľúčové slová:
Strategické a marketingové plánovanie
Definovanie poslania firmy
Stanovenie hlavných cieľov firmy
Kľúčové podnikové ciele firmy
BCG matica
Marketingový plán spoločnosti
SWOT analýza
Zdroje:
- 1. Bartáková, G. a kol.: Základy marketingu.2.rozšírené vydanie: Bratislava:228 s.r.o., 2007. 279 s. ISBN 978-80-969834-4-5
- 2. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 20 00. s. 81
- 3. internetový zdroj Drevo VaM
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.