Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Strategické plánovanie - štúdia z marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
717
Posledná úprava
30.05.2017
Zobrazené
1 898 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Strategické plánovanie

V mojej firme Nový štýl sa marketingové oddelenie snaží o tržne orientované strategické plánovanie. Ide o proces pri ktorom sa snažíme dosiahnuť zhody medzi cieľmi, zručnosťami a zdrojmi našej činnosti pri stále sa meniacich tržných príležitostiach. Našim cieľom je vytvárať a pretvárať podnikateľské aktivity a produkty firmy tak, aby ich kombinácia zabezpečovala čo možno najvyššie zisky a rast pre našu firmu.
Jedna zo základných podmienok pre našu úspešnosť, je mať dobre vypracovaný strategický plán, ktorým sa budeme riadiť. Základom takého plánu je správne určenie poslania a cieľov podniku. V našej firme marketingový pracovnici pracujú na tom aby identifikovali kto je náš zákazník, pre aký typ zákazníka je naša firma schopná vyrábať a uspokojiť maximálne potreby. Na základe týchto informácií sme potom vytvorili podnikové portfólio a stratégiu rastu podniku, ktorá nám slúži na ľahšiu orientáciu na trhu.

Kľúčové slová:

strategické plánovanie

zisk

rast podniku

štúdia z marketingu

hviezdy

otázniky

matica rastu a podielu



Obsah:
  • Strategické plánovanie
    Otázniky
    Hviezdy
    Peňažné kravy
    Psy
    Matica rastu a podielu
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada publishing, 2001
  • Kotler, P.- Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN, 1992
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko