Strategické plánovanie - štúdia z marketingu
«»
Popis:
Strategické plánovanie
V mojej firme Nový štýl sa marketingové oddelenie snaží o tržne orientované strategické plánovanie. Ide o proces pri ktorom sa snažíme dosiahnuť zhody medzi cieľmi, zručnosťami a zdrojmi našej činnosti pri stále sa meniacich tržných príležitostiach. Našim cieľom je vytvárať a pretvárať podnikateľské aktivity a produkty firmy tak, aby ich kombinácia zabezpečovala čo možno najvyššie zisky a rast pre našu firmu.
Jedna zo základných podmienok pre našu úspešnosť, je mať dobre vypracovaný strategický plán, ktorým sa budeme riadiť. Základom takého plánu je správne určenie poslania a cieľov podniku. V našej firme marketingový pracovnici pracujú na tom aby identifikovali kto je náš zákazník, pre aký typ zákazníka je naša firma schopná vyrábať a uspokojiť maximálne potreby. Na základe týchto informácií sme potom vytvorili podnikové portfólio a stratégiu rastu podniku, ktorá nám slúži na ľahšiu orientáciu na trhu.
Kľúčové slová:
strategické plánovanie
zisk
rast podniku
štúdia z marketingu
hviezdy
otázniky
matica rastu a podielu
Obsah:
- Strategické plánovanie
Otázniky
Hviezdy
Peňažné kravy
Psy
Matica rastu a podielu
Použitá literatúra
Zdroje:
- Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada publishing, 2001
- Kotler, P.- Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN, 1992
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.