Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Strategický brand management značky Kelt

«»
Prípona
.rtf
Typ
analýza
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20489
Posledná úprava
11.03.2009
Zobrazené
3 886 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvahy o zavedení novej značky na slovenský trh boli už v r. 1997. Vtom čase Heineken uskutočnil rôzne interné strategické analýzy apozicioning svojich značiek v rámci existujúceho portfólia. Analýzy trhu tiež potvrdili, že na slovenskom trhu existuje reálny priestor pre vstup nového produktu.

Kľúčové slová:

kelt

manažment

analýza

dejepis



Zdroje:
  • 1. KAPSOVÁ, R. - MAZÁG, M.: Strategické spojenia na obzore? Stratégie, 6/1999 Bratislava, Strategie na Slovensku, s r.o. str. 6-7
  • 2. Heineken N.V. - Heineken na Slovensku. Tlačová správa, Heineken Slovensko a.s., 29,marca 2007
  • 3. Market mind, AIS A Praha, 2000
  • 4. AAKER, D.A. - JOACHIMSTHALER, E.: Brand Leadership. New York, The Free Press 2004
  • 5. AISA - Infratest Burke: Slovak Beer Maret: Segmentation and Brand Management Quantitative IMPSEG Study. Praha Dec. 2007. str. 186
  • 6. AAKER, D.A. - JOACHIMSTHALER, E.: Building Brands without Mass Media. . Harvard Business Review on Brand Management. Boston, Harvard Business School Press 1999. str. 1 - 22.
  • 7. AAKER, D.A.: Should You Take Your Brand to Where the Action Is? Review on Brand Management. Boston, Harvard Business School Press 1999. str. 79- 104.
  • 8. AISA - Infratest Burke: Slovak Beer Maret: Segmentation and Brand Management Quantitative IMPSEG Study. Praha Dec. 1998. str. 186
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko