Strategický brand management značky Kelt
«»
Popis:
Úvahy o zavedení novej značky na slovenský trh boli už v r. 1997. Vtom čase Heineken uskutočnil rôzne interné strategické analýzy apozicioning svojich značiek v rámci existujúceho portfólia. Analýzy trhu tiež potvrdili, že na slovenskom trhu existuje reálny priestor pre vstup nového produktu.
Kľúčové slová:
kelt
manažment
analýza
dejepis
Zdroje:
- 1. KAPSOVÁ, R. - MAZÁG, M.: Strategické spojenia na obzore? Stratégie, 6/1999 Bratislava, Strategie na Slovensku, s r.o. str. 6-7
- 2. Heineken N.V. - Heineken na Slovensku. Tlačová správa, Heineken Slovensko a.s., 29,marca 2007
- 3. Market mind, AIS A Praha, 2000
- 4. AAKER, D.A. - JOACHIMSTHALER, E.: Brand Leadership. New York, The Free Press 2004
- 5. AISA - Infratest Burke: Slovak Beer Maret: Segmentation and Brand Management Quantitative IMPSEG Study. Praha Dec. 2007. str. 186
- 6. AAKER, D.A. - JOACHIMSTHALER, E.: Building Brands without Mass Media. . Harvard Business Review on Brand Management. Boston, Harvard Business School Press 1999. str. 1 - 22.
- 7. AAKER, D.A.: Should You Take Your Brand to Where the Action Is? Review on Brand Management. Boston, Harvard Business School Press 1999. str. 79- 104.
- 8. AISA - Infratest Burke: Slovak Beer Maret: Segmentation and Brand Management Quantitative IMPSEG Study. Praha Dec. 1998. str. 186
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.