Stredoslovenská energetika, a.s. - marketingová štúdia
Prípona
.doc |
Typ
analýza |
Stiahnuté
224 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
6651 |
Posledná úprava
09.08.2018 |
Zobrazené
3 868 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Zadanie marketingovej štúdie:
1. Charakterizujte zvolenú firmu, jej činnosť (charakterizovať jej výrobný program s členením na produktové rady).
2. Formulujte poslanie vašej firmy.
3. Vykonajte analýzu trhu, na ktorom firma pôsobí:
- charakterizujte trh z hľadiska jeho dynamiky a výkonnosti
- určite trhový podiel firmy
- vykonajte segmentáciu trhu z demografického a geografického hľadiska
4. Vykonajte analýzu vonkajšieho prostredia:
- makroprostredie - popíšte vplyvy z tých oblastí makroprostredia, ktoré ovplyvňujú činnosť vašej firmy
- mikroprostredie - popíšte a charakterizujte účastníkov mikroprostredia (dodávatelia, marketingoví sprostredkovatelia, konkurencia, zákazníci)
- pokúste sa identifikovať príležitosti a hrozby vo vonkajšom prostredí (O-T analýza)
5. Vykonajte analýzu interného prostredia s cieľom zistiť silné a slabé stránky firmy (S-W analýza)
6. Vykonajte SWOT analýzu s cieľom navrhnutia stratégie firmy.
Kľúčové slová:
SWOT analýza
Stredoslovenská energetika
a.s.
výrobný program
analýza trhu
trhový podiel
segmentácia trhu
trhový podiel
Obsah:
- Zadanie marketingovej štúdie
1. Charakteristika zvolenej firmy, jej činnosť ( výrobný program s členením na produktové rady ).
2. Poslanie firmy
3. Analýza trhu, na ktorom firma pôsobí
4. Analýza vonkajšieho prostredia
5. Analýza interného prostredia, silné a slabé stránky firmy (S-W analýza)
6. SWOT analýza
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.