SWOT analýza - Bamar s.r.o.
Popis:
Charakteristika podniku
Firma Bamar vznikla v roku 2003, je to tradingová spoločnosť. Bola založená dvoma fyzickými osobami ako spoločnosť s ručením obmedzeným. Spoločnosť začala svoju činnosť s jedným zamestnancom. Postupne ako sa rozširoval sortiment firmy a zvyšoval počet odberateľov, zvyšoval sa aj počet zamestnancov. V súčasnosti zamestnáva desiatich pracovníkov.
Predmetom činnosti podnikania je import a distribúcia balených a konzervovaných potravín. Dodávateľmi sú predovšetkým výrobcovia z krajín Európskej Únie, ale aj z Ázie a Latinskej Ameriky. Odberateľmi sú domáce aj medzinárodné siete a veľkoobchody potravín na slovenskom trhu. Firma na prepravu tovaru od dodávateľov využíva služby špedičných firiem, následne tovar umiestní v sklade. Na uskladnenie tovaru využíva vlastný sklad s rozlohou cca 1500 m2. Podľa požiadaviek je tovar skompletizovaný a dopravený do skladov zákazníkov.
Cieľom firmy je dbať o kvalitu distribuovaných výrobkov, presnosť a včasnosť dodávok a v záujme spokojnosti konečných spotrebiteľov flexibilne sa prispôsobovať rýchlo meniacim sa požiadavkám trhu.
Kľúčové slová:
swot analýza
mikroprostredie
slabé stránky
eliminácie
merketingový mix
ABC analýza
Obsah:
- Charakteristika podniku
Analýza marketingového prostredia
Mikroprostredie
Makroprostredie
Swot analýza
Analýza slabých stránok a návrh na ich eliminovanie
Analýza hrozieb (rizík) a návrh na ich eliminovanie
Stratégia marketingového mixu
Abc analýza
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.