Popis:
Novopostavená turistická chata Bystrina v Slovenskom Raji, 10 kilometrov od spišskej novej Vsi, ma v súčasnosti problémy s využitím svojich kapacít. No v neďalekom okolí, približne 15 kilometrov, môžeme nájsť ďalšie dve podobné turistické ubytovne, ktoré takéto problémy zjavne nemajú.
Úlohy:
· Keďže chata je nová, skúste určiť silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby, určite rozhodujúce kľúčové faktory rozhodujúce pre boj s konkurenciou.
· Navrhnite stratégiu pre boj s konkurenciou, akým spôsobom by ste pomohli majiteľovi získať zákazníkov, následne udržať si žiadanú klientelu.
...
Turistická chata Bystrina je postavená v Slovenskom Raji, ktorý je pre verejnosť podstatne známou turistickou oblasťou.
Chata je veľmi dobre situovaná keďže nie je priamo v obci ale je na kraji blízko lesa. Je tam príjemne prostredie, ktoré je treba vhodne využiť. Tak isto je treba aj správne vystihnúť vybavenie chaty. nesmie byť ani moc prečačkané ale ani zanedbané. Všade musí byť čisto a útulne. Nábytok a farby by mali byť v jednotlivých miestnostiach zladené aj s okolitou prírodou.
...
Kľúčové slová:
prípadová štúdia
chata
manažment
management
SWOT
analýza SWOT
konkurencia
marketing
cestovný ruch
turizmus
turistika
klient
klientela
ubytovanie
Obsah:
- Prípadová štúdia
Riešenie
Úvod
Chata Bystrina môže mať tieto silné a slabé stránky
Slabé stránky
Silné stránky
Tak isto môžu sa naskytnúť tieto príležitosti a hrozby
Príležitosti
Hrozby
Záver
Zdroje:
- prednášky
- poznámky
- vzorový príklad
- propagačné materiály
- internet