Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
132 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30097
Posledná úprava
02.03.2010
Zobrazené
1 953 x
Autor:
katka17sc
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing umožňuje lepšie ako ktorýkoľvek iný postup či metóda identifikovať a rozvíjať potreby a požiadavky zákazníka, v súlade s jeho potrebami vyprodukovať produkt, ktorý mu ako prostriedok uspokojenia jeho potreby prinesie želaný úžitok. Zákazník má v marketingovej koncepcii dominantné postavenie. On rozhoduje o tom, či bude akceptovať ponúkané produkty, t.j. rozhodne o tom, či majú produkty pre neho taký úžitok, že je ochotný za ne poskytnúť žiadanú protihodnotu (ktorá nemusí mať vždy peňažnú formu, ak sa nemusí výmena a transakcia za poskytnutý úžitok.) Správanie zákazníka na trhu sa chápe ako hodnotový vzťah medzí úžitkom, ktorý mu poskytne ponúkaný produkt a protihodnotu, ktorú musí za neho zaplatiť alebo poskytnúť Identifikovanie toho hodnotového vzťahu je najdôležitejším prvkom celej marketingovej koncepcie.

Zdroje:
  • 1. Šimonovič, I.S. a kolektív: Marketing. Bratislava: Obzor, 1970
  • 2. Bartáková G.,Cibáková V.,Štarchoň P.a kol.: Základy marketingu, Bratislava:228 s.r.o.,2007,s.17
  • 3. www.casopis.vusi.sk
  • 4. Cibáková, V. – Bartáková, G. – Róza, Z.: Úvod do teórie marketingu. Bratislava: Merkury, 2005, s.33
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko