Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vstup firmy na zahraničný trh

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
206 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3019
Posledná úprava
08.05.2017
Zobrazené
3 032 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:


Vydavateľstvo Sigma s. r. o. plánuje vstup na zahraničný trh, kde má záujem umiestniť svoj produkt - teda publikácie vydavateľstva. Medzi najdôležitejšie predpoklady determinujúce úspešný vstup na zahraničný trh patria z pohľadu manažmentu vydavateľstva:
• dlhodobé skúsenosti z vydavateľskej činnosti oboch spoločníkov,
• dostatočný finančný potenciál,
• dobré obchodné kontakty,
• vysoká kvalita produkcie vydavateľstva,
• pružnosť pri vydavateľskej činnosti.
Avšak splnenie týchto predpokladov si vyžaduje systematický prístup k plánovaniu medzinárodného marketingu. Vydavateľstvo uplatňuje marketingovú koncepciu s cieľom poskytnutia maximálnej kvality za rozumnú cenu. Vydavateľstvo Sigma prichádza do kontaktu s rôznymi subjektami, ktoré ovplyvňujú jeho činnosť. Preto je nevyhnutné pristúpiť k analýze mikroprostredia vydavateľstva..

Kľúčové slová:

firma

trh

obchod

politika

komunikačný mix



Obsah:
  • Vydavateľstvo sigma s.r.o.
    Zákazníci
    Sprostredkovatelia
    Dodávatelia
    Vstup na zahraničné trhy - externé marketingové prostredie firmy
    Vývoj zahraničného obchodu medzi sr a čr
    Možnosti uplatnenia na českom trhu
    Charakteristika knižného trhu v čr
    Swot analýza vydavateľstva sigma s.r.o.
    Opportunities
    Threats
    Vstup na zahraničné trhy - rozhodovanie o výbere trhu
    Cenová politika
    Riziká v medzinárodnom obchode
    Distribučná politika
    Komunikačná politika
    Prvky komunikačného mixu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko