Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 111
projektov

Vyhodnotenie výskumu trhu prostredníctvom dotazníkov

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27782
Posledná úprava
19.11.2009
Zobrazené
1 142 x
Autor:
1philae
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 CIEĽ VÝSKUMU


Cieľom výskumu bolo zistiť, či spotrebitelia poznajú produkty a reklamy spoločnosti ČSOB Asset Management správcovská spoločnosť a.s. V prípade, že produkty poznajú, do akej miery ich pri výbere finančných služieb ovplyvňujú reklamy spoločnosti a aký majú na ne názor.

1.1 PROBLÉMY:
1. Poznajú spotrebitelia produkty spoločnosti?
2. Poznajú spotrebitelia reklamy spoločnosti?
3. Aký majú názor na tieto reklamy?
4. Ovplyvňujú ich pri výbere finančných služieb?

1.2 HYPOTÉZY:
1. Predpokladám, že väčšina spotrebiteľov nepozná dobre produkty spoločnosti.
2. Predpokladám, že spotrebitelia poznajú reklamy spoločnosti.
3. Predpokladám, že spotrebitelia majú kladný vzťah k reklamám spoločnosti.
4. Predpokladám, že reklamy spoločnosti ovplyvňujú spotrebiteľov pri výbere finančných služieb.


Kľúčové slová:

výskum

reklama

zákazník

dotaznik


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko