Popis:
Spoločnosť CAD Computers s.r.o. sa špecializuje na predaj, podporu a komplexné služby CAD systémov pre oblasť strojárstva, stavebníctva a infraštruktúry, ako i osvojenie si rôznych možností daného softvéru a to formou školení, technického poradenstva - riešenia problémov i zvládnutia nárazovej projekčnej práce našich klientov.
Spoločnosť CAD Computers s.r.o. sa taktiež zaoberá nákupom hardvéru, kancelárskeho tovaru a spotrebných materiálov za účelom ďalšieho predaja konečnému spotrebiteľovi.
Spoločnosť CAD Computers s.r.o. poskytuje aj pracovný servis i planografické služby.
Spoločnosť CAD Computers s.r.o. je oficiálnym a exkluzívnym partnerom významných spoločností v oblasti projekčného softvéru ako AUTODESK, CADKON, COADE, Cyco, DSC, Astra, EdgeCam a v oblasti hardvéru je to HP a IBM.
Spoločnosť CAD Computers s.r.o. je autorizovaným predajcom produktov firiem AUTODESK, EdgeCAM, CADKON, HP, IBM, CYCO, Slovak Telecom, DSC, Nextra.
Kľúčové slová:
podnikové mikroprostredie
marketingový manažment
zisk
dopyt
transakcie
trh
Obsah:
- 1. Založenie firmy, identifikácia na zákazníka a jeho potrieb
2. Predmet činnosti:
1 Zákazníci firmy ich potreby a želania
1.1 Potreby
1.2 Želania
1.3 Dopyt
1.4 Produkt
1.7 Trh
2. Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy
2.1 Koncepcie marketingového manažmentu a uplatnenie v našej firme
2.1.1 Výrobná koncepcia
2.1.2 Výrobková koncepcia
2.1.3 Koncepcia predaja
2.1.4 Sociálno-marketingová koncepcia
2.1.5 Marketingová koncepcia
2.2 Význam marketingovej orientácie v našej firme
3 Strategické plánovanie
3.1 Postup strategického plánovania
3.2 Identifikujte jednotlivé strategické podnikateľské jednotky
3.3 Vytvorte bcg maticu a zdôvodnite ich začlenenie v danej matici.
4 Analýza marketingového prostredia
4.1 Charakterizujte jednotlivé prvky mikro a makroprostredia
4.2 Analyzujte ich vplyv na činnosť našej organizácie