Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Analýza konkurencieschopnosti firmy Vipo, a.s.

«»
Prípona
.pdf
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
36 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28674
Posledná úprava
13.12.2009
Zobrazené
3 175 x
Autor:
jamalhullman
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD
Terajšia povaha ekonomického, výrobného a aj spoločenského vývoja je taká, že firmy musia ponúkať produkty, ktoré sú cenovo prijateľné a kvalitné. Firma musí prichádzať na trh stále z niečím novým, musí inovovať, musí investovať do vedy, výskumu, marketingu a ďalších odvetví, aby obstála v boji z ostatnými členmi trhu. Tento takzvaný boj sa bojom konkurenčným.
Vstupom Slovenskej republiky do Európskej únie sa takmer bez obmedzenia otvoril trh do celej Európy. Takže slovenské firmy môžu bezproblémov vstupovať na európsky trh a naopak konkurencia z Európy začala prenikať na slovenský trh. To pre slovenské firmy na jednej strane znamená väčšiu možnosť uplatnenia no na druhej strane oveľa viac konku-rencie....

Kľúčové slová:

konkurenceschopnosť

SWOT analýza

BCG matica

Porterova analyza



Zdroje:
  • [1] ČICHLOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). Praha: RADIX, spol. s r.o., 2002. ISBN 80-86031-35-7.
  • [2] FRANK, Robert H., BERNANKE, Ben S. . Ekonomie. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 803 s. ISBN 8024704714.
  • [3] HADRABA, J. Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů. I. vydání. Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, Plzeň 2004. 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
  • [4] HEŘMAN, J. Řízení výroby. Praha: Melandrium, 2001. ISBN 80-86175-15-4.
  • [5] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
  • [6] KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. ISBN 80-247-0016-6.
  • [7] PITRA, Z.: Zvyšování podnikatelské výkonnosti firmy. I. vydání. Praha: Naklada-telství Ekopress, 2001. ISBN 80-86119-64-5.
  • [8]PORTER, M.. Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Victoria Publishing a.s., Praha 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
  • [9]PORTER, M.: Konkurenční výhoda. Praha: Nakladatelství Victoria Publishing, ISBN 80-85605-12-0.
  • [10] PŘÍBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X.
  • [11] VYTLAČIL, M., MAŠÍN, I., STANĚK, M.: Podnik světové třídy. I. vydání. Libe-rec: Vydal Institut průmyslového inženýrství, 1997. ISBN 80-902235-1-6.
  • [12] Interné materiály spoločnosti VIPO, a.s
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko