Bulvarizácia mienkotvornej tlače
«»
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
19092 |
Posledná úprava
30.01.2009 |
Zobrazené
4 921 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Rastúci trend bulvarizácie sa prejavuje takmer vo všetkých druhoch mediálnych komunikátov a v súčasnosti je čoraz častejším predmetom odborných, ale aj verejných diskusií. Či zasiahol tento fenomén aj serióznu mienkotvornú tlač na Slovensku, sme sa rozhodli zistiť v našej práci. Stanovili sme si hypotézu o bulvarizácii mienkotvornej tlače, ktorú sme sa snažili verifikovať pomocou deduktívnej, induktívnej, analytickej a komparatívnej metódy.
Kľúčové slová:
Bulvárna tlač
Mienkotvorná tlač
Bulvarizácia
Spravodajstvo
Titulky
Fotografia
Selekcia tém
Denník Sme
Denník Pravda
Zdroje:
- Zoznam použitej literatúry
- 1. Dočekalová, M. : Tvurčí psaní. Praha: Grada, 2006. 152 s. ISBN 80–247–1602–X.
- 2. Hochelová, V. : Slovník novinárskej teórie a praxe. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa – Filozofická fakulta – Katedra žurnalistiky, 2001. 235 s. ISBN 80–8050–380–X.
- 3. Hvížďala, K. : Jak myslet médiá,. Praha: Dokořán, 2005. 288 s. ISBN 80–7363–047–8.
- 4. Hvížďala, K. : Moc a nemoc médií. Praha: Dokořán, 2003. 268 s. ISBN 80–86569–70–5.
- 5. Ilowiecki, M. – Zasepa, T. : Moc a nemoc médií. Bratislava: Vydavateľstvo Trnavskej univerzity, 2003. 183 s. ISBN 80–224–0740–2.
- 6. Jirák, J. – Kopplová, B. : Médiá a společnost. Praha: Portál, 2003. 207 s. ISBN 80–7178–697–7.
- 7. Kolektív autorov: Žurnalistika XXV - XXVI. Bratislava: Univerzita Komenského Bratislava, 2002. 195 s. ISBN 80–223–1685–7.
- 8. Lofaj, J. a kolektív autorov : Žurnalistická tvorba. Bratislava: Slovenský syndikát novinárov, 1993. 172 s. ISBN 80–900409–5–0.
- 9. Pravdová, H. : Systém a organizácia práce v tlačovom médiu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. 123 s. ISBN 80–89034–74-8.
- 10. Ramonet, I. : Týranie médií. Praha: Mladá Fronta, 2003. 226 s. ISBN 80-204–1037–6.
- 11. Reifová, I. a kolektív: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. 327 s. ISBN 80-7178-926-7.
- 12. Russ-Mohl, S. – Bakičová, H. : Žurnalistika. Praha: Grada, 2005. 292 s. ISBN 80–247–0158–8.
- 13. Šefčák, L. - Vojtek, J.: Dejiny svetového novinárstva III. Dejiny amerického novinárstva. Bratislava: Univerzita Komenského, 1997. 177 s. ISBN 80–223–1108-1.
- 14. Šefčák, L. - Vojtek, J.: Dejiny svetového novinárstva I. Dejiny anglického novinárstva. Bratislava: Univerzita Komenského, 2003. 184 s. ISBN 80-223-1711-X.
- 15. Sheridan Burns, L. : Žurnalistika. Praha: Portál, 2004. 186 s. ISBN 80–7178-871–6.
- 16. Trampota, T.: Zpravodajství. Praha: Portál, 2006. 192 s. ISBN 80-73670-96-8.
- 17. Tušer, A. : Ako sa robia noviny. Bratislava: Sofa, 2003. 163 s. ISBN 80-89033-26-1.
- 18. http://www.abcreklama.sk/prieskumy.php?sel=12&typ=1
- 19. http://www.ringier.sk/pdf/sk/Novy_Cas_2006_sk.pdf
- 20. http://mediatrend.etrend.sk/60088/tlac/mienkotvorne-denniky-nasli-svoj-kompromis-s-bulvarom
- 21. http://www.strategie.sk/showdoc.do?docid=40&citanost_tlace=2007
- 22. Denník Sme, šéfredaktor: Matúš Kostolný, vydavateľstvo: Petit Press, a. s., ročník 15, 2.5. 2007 – 31.5. 2007, č. 100 – 124.
- 23. Denník Pravda, šéfredaktor: Petr Šabata, vydavateľstvo: Perex, a. s., ročník XVII, 2.5. 2007 – 31.5. 2007, č. 100 – 124.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.