Hodnotenie účinnosti uplatneného prístupu v strategickom manažmente firmy Xenero s.r.o. v súčasnom konkurenčnom prostredí
«»
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
31 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21864 |
Posledná úprava
09.04.2009 |
Zobrazené
1 332 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Úvod
Snahy predvídať budúcnosť, pripravovať sa na ňu a aktívne ju ovplyvňovať sú od pradávna prirodzeným prejavom túžby ľudí po úspešnosti.
Prirodzené a stále aktuálne pátranie po príčinnách úspechov jednotlivcov a organizácií nás vedie k odkrývaniu, hlbšiemu skúmaniu a spoznávaniu tajomstvami zahaleného umenia stratágie.
Žijeme vo veľmi zložitom období a vo svete, v ktorom hospodárska prax úpenlivo hľadá taký dokonalý riadiaci manažment, ktorý sa vie v praxi úspešne aj uplatniť a presadiť. Stále častejšie sa manažéri v podnikoch presviedčajú, že uspieť v súčasnom vytvárajúcom sa konkurenčnom prostredí môžu len tie podniky a organizácie, ktoré sa neriadia živelne, ale uplatňujú princípy strategického manažmentu a činnosť v podniku riadia na základe adekvátne rozpracovaných stratégii. V silnej konkurencii uspeje len ten, kto je o krok (či dva) pred svojimi konkurentmi.
Kľúčové slová:
stratégia
prístupy
manažment
Porterov model
východisková charakteristika firmy
stratégia spoločnosti
konkurencia
Zdroje:
- 1. Papula,J.: Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia. Kartprint, Bratislava 2005
- 2. Papula, J.: Strategický manažment – vybrané texty, E-learnignový program FM UK
- 3. KOVÁČIKOVÁ, K.: Diplomová práca, Strategie Modrých Oceánov ako Nový Pohľad na Konkurenčné Strategie, Bratislava, 2007
- 4. PAPULA, J.: Konkurenčné Analýzy a Stratégie, Vybrané prednášky, Bratislava, september 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.