Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Interkultúrne aspekty obchodných rokovaní

«»
Prípona
.pdf
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26882
Posledná úprava
19.10.2009
Zobrazené
1 471 x
Autor:
michio
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
DURKOVIC, Michal: Interkultúrne aspekty obchodných rokovaní. (Bakalárska práca) / Michal Durkovic. - Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta; Katedra ekonomiky a manažmentu podniku. - Vedúci: doc. PhDr. Ján Chorvát, PhD. - Stupen odbornej kvalifikácie: Bakalár. - Banská Bystrica : EF UMB, 2009 Bakalárska práca sa zaoberá problematikou interkultúry. Cielom práce je
charakterizovat fínsku kultúru a jej vplyv na priebeh obchodného rokovania. Na dosiahnutie ciela je použitá metóda prieskumu volných sekundárnych informácií dostupných na internete. Východiskom sú teoretické predpoklady zhrnuté v prvej casti bakalárskej práce, ktoré sú aplikované v druhej, analytickej casti. V analytickej casti je zdôraznené a prakticky znázornené, že získanie kvalitných informácií v dnešnej dobe nie je casovo ani financne nárocné. Kvalita zosumarizovaných informácií je overená konzultáciou so skúseným manažérom.
Predpokladaným prínosom bakalárskej práce je zdôraznenie a zosumarizovanie
charakteristických crt o fínskej kultúre a ich vplyvu na obchodné rokovanie, ktoré sú v malých množstvách roztrúsené na internete. Vdaka tomu sa zjednodušuje príprava na obchodné rokovanie a skracuje sa cas potrebný na získanie týchto informácií. Ocakávame, že v oblasti malých a stredných podnikov bakalárska práca zvýši záujem o problematiku kultúrnych rozdielov.

Kľúčové slová:

Obchodné rokovanie

Kultúra

Charakteristické črty

Interkultúrne aspekty



Zdroje:
  • KNAPIK, P. - ZORKÓCIOVÁ, O. 2006. Vplyv kultúrnych odlišností na obchod a rokovanie v medzinárodnom obchode. Bratislava : Ekonomická univerzita. 2006. ISBN 80-225-2154-X
  • ZAMYKALOVÁ, M. 2003. Medzinárodní obchodní jednání. Praha : Porfessional publishing. 2003. ISBN 80-86419-28-2
  • PRESNER, L.A. 1995. Slovník mezinárodního podnikání. Praha : Victoria publishing. 1995. ISBN 80-85605-73-2
  • PORVAZNÍK, J. 2003. Celostní manažment, pilíře kompetence v řízení. Bratislava : Sprint vfra. 2003. ISBN 80- 89085-05-9
  • OLEJÁROVÁ, M. A KOL. 2007 Charakteristika vybraných krajín z pohľadu interkultúrnej komunikácie. Banská Bystrica : EF UMB. 2007. ISBN 978-80-8083-507-1
  • ĎURIGOVÁ, N. 2004. Medzinárodná komunikácia aktuálne problémy a možnosti riešenia. Bratislava : Filozofická fakulta univerzity J. A. Komenského. 2004. ISBN 80-89197-18-3
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko