Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Interview so ženami v mužských lifestylových magazínoch

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15935
Posledná úprava
05.12.2008
Zobrazené
1 278 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Slová ako interview, lifestyle, magazíny alebo stereotyp sú bežnou súčasťou našej slovnej zásoby. Táto bakalárska práca sa snaží o ich teoretické zadefinovanie, ale aj o objasnenie ich obsahu v kontexte zadanej témy – Interview so ženami v mužských lifestylových časopisoch.
Zaoberá sa tiež jednotlivými prvkami, ktoré sa spolupodieľajú na tvorbe spomenutých interview, ich interpretáciou, snahou presadiť v nich primárne určitý význam a celkovým ponímaním mužských lifestylových magazínov.
Prvá kapitola analyzuje obsah pojmu interview a jeho vnímania ako novinárskej metódy zisťovania informácií, ale aj samostatného žánru. Zamýšľa sa o vhodnosti použitia slova rozhovor v súvislosti s interview. Stručne tiež informuje o histórii interview ako žánru.

Kľúčové slová:

lifestyle

magazíny

interview

interview

stereotyp

casopisy

magazin

casopis



Zdroje:
  • Abbot, F. (ed.): New men, New minds. California. The Crossing /Freedom 1987.
  • Abelove, H.: Freud, Male Homosexuality and the Americans. In: Dissent, Winter 1986, vol. 33, s. 59-69.
  • Altman, D.: Homosexuality: Power and Politics. London, Alison & Busby 1980.
  • Altman, D.: The Homosexualization of America, the Americanization of the Homosexual. New York, St. Martin 1982.
  • Ang, I.: Desperately Seeking the Audience. London, Routledge 1991.
  • Arkin, W.; Dobrofsky, L., R.: Military Socialization and Masculinity. In: Journal of Social Issues, vol. 34, číslo 1, 1978, s. 151-168.
  • Astrachan, A.: How Men Feel. New York. Anchor /Double day 1986.
  • Badinter, E.: XY. Identita muža. Bratislava, Aspekt 1999.
  • Bagdikian, B.H.: The Media Monopoly. (5.vyd.). Boston, Beacon 1997.
  • Ball-Rokeach, S.; DeFleur, M.L.: Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996.
  • Barrat, D.: Media Sociology. London and New York, Routledge 1986.
  • Barthes, R.: Mytologie. Praha, Dokořán 2004.
  • Bauman, M.; Štorkán, K.: Umění interview. Brno, Novinář 1983.
  • Blumler, J.; Katz, E.: The uses of Mass Communication. Thousand Oaks, Sage 1974.
  • Bordieu, P.: La domination masculine. In: Actes de la recherhce en science sociales, číslo 84, september 1990, s. 2-31.
  • Boroš, J.: Motivácia a emocionalita človeka. Bratislava, Odkaz 1995.
  • Brejk. November, december 2007 a máj 2008.
  • Bryant, J.; Zillmann, D. (eds.): Media Effects. Hillsdale. Lawrence Erlbaum 1994.
  • Budil, I.: Mýtus, jazyk a kulturní antropologie. Praha, Triton 1995.
  • Buocová, Z.: Úvod do sociológie. Prešov, Filozofická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove 2006.
  • Burton, G.; Jirák, J.: Úvod do studia médií. Brno, Bannister & Principal 2001.
  • Caplan, P.: The Cultural Construction of Sexuality. London, Tavistock Publications 1987.
  • Carey, J.: Communication as Culture: Essays on Media and Society. Boston, Unwin Hynam 1989.
  • Chabot, M.: Chroniques masculines. Québec, Les Editions Pantoute 1981.
  • Clatterbaugh, K.: Contemporary Perspectives on Masculinity. Boulder, Westview Press 1990.
  • Cohen, B.: The Press and Foreign Policy. Princeton, Princeton University 1963.
  • Collins English Dictionary. Leicester, HarperCollins 2006.
  • Connell, R. W.: Gender and Power. Standford, Standford University 1987.
  • Croteau, D.; Hoynes, W.: Media/Society. Thousand Oaks, London, Pine Forge 2000.
  • Curran, J.; Seaton, J.: Power Without Responsibility. London and New York, Routledge 1997.
  • Čmejrková, S.: Mediální rozhovor jako žánr veřejného projevu. In: Čmejrková, S.; Hoffmannová, J. (eds.): Jazyk, média, politika. Praha, Academia 2003.
  • Daly, S.; Wice, N.: Encyklopedie alternativní kultury. Brno, Books 1999.
  • David, D. S.; Brannon, R.: The Forty-Nine Percent Majority. Addison-Wesly 1976.
  • Dearing, J. W.; Rogers, E. M.: Agenda Setting. London – Thousand Oaks – New Dilhi, Sage 1996.
  • Donsbach, W.: Journalism Research. In: Brosius, H. B.; Holtz-Bacha, Ch.: German Communication Yearbook. Cresskill, Hamton 1999.
  • Dubert, Joe.: A Man`s Place: Masculinity in Transition. Englewood Cliffs, Prentice-Hall 1979.
  • Dworkin, A.: Pornography: Men Possessing Women. London, Women`s 1981.
  • Eco, U.: Meze interpretace. Praha, Karolinum 2004.
  • Eco, U.: Nadinterpretovanie textov. In: Interpretácia a nadinterpretácia. Bratislava, Archa 1995.
  • Eco, U.: Skeptikové a těšitelé. Praha, Svoboda 1995.
  • Edelstein, A. E.; Ito, I.; Kepplinger, H. M.: Communication and Culture. New York and London, Longman 1989.
  • Ehrenreich, B.: The Hearts of Men. Doubleday, Anchor 1983.
  • Ehrhardt, A.A.; Money, J.: Man and Woman. Boy and girl. Baltimore, The John Hopkins University 1982.
  • Estés, C. P.: Ženy, které běhaly s vlky. Mýty a přibehy archetypů divokých žen. Praha, Pragma 1995.
  • Fairclough, N.: Media Discourse. London, Arnold 1995.
  • Farrell, W.: The Liberated Man. New York, Random House 1974.
  • Fiske, J.: Introduction to Communication Studies. London, Routledge 1990.
  • Fiske, J.: Understanding Popular Culture. Boston, Unwin Hyman 1989.
  • Foster, N.: Jak blufovat o žurnalismu. Praha, Talpress 1995.
  • Gáborová, Ľ.; Gáborová, Z.: Človek v sociálnom kontexte. Prešov, LANA 2005.
  • Gregová, R.; Rusnák, J.; Sabol, J. S.: Interpretácia textov elektronických masových médií. Stručný terminologický slovník. Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Prešoviensis. Prešov, Filozofická fakulta Prešovskej univerzity 2004.
  • Gross, A. E.: The Male Role and Heterosexual Behavior. In: American Behavioral Scientist, vol. 29, číslo 5, máj-jún 1986, 563-577.
  • Halada, J.; Osvaldová B. a kol.: Encyklopedie praktické žurnalistiky. Praha, Libri 1999.
  • Hall, S.: Coding and Encoding in in the Television Discourse. In: Hall, S. a kol. (eds.): Culture, Media, Language. London, Hutchinson...
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko