Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Komerčná reklama mobilných operátorov v TV Markíza v roku 2007

«»
Prípona
.pdf
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
25505
Posledná úprava
28.06.2009
Zobrazené
2 478 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Slovo reklama vzniko pravdepodobne z latinskeho - reklamare, opat kriciaci, co zodpoveda dobovej obchodnej komunikacii. Dnes reklama patri k najstarsim a najrozsirenejsim nastrojom ovplyvnovania spravania spotrebitela, je definovana ako akakolvek platena forma nepersonalej prezentacie a podpory myslienok, vyrobkov alebo sluzieb.

Kľúčové slová:

Vyvoj reklamy na Slovensku

Reklamny trh na Slovensku

Etika v reklme

Pravo v reklame

Eticky rozmer marketingovej komunikacie

Televizna reklama

Televizia Markiza

Mobilny operatori



Zdroje:
  • HANULÁKOVÁ, E.: Reklama a Etika. Bratislava: Eurounion, 2002, 119 s. ISBN 80–
  • 88984–37-8
  • PÁPEŽSKÁ RADA PRE SPOLOČENSKÉ KOMUNIKAČNÉ PROSTRIEDKY: Etika
  • reklamy. Trnava: Spolok svätého Vojtecha, 1997. 68 s. ISBN 80- 7162 - 197 – 8
  • SILVERMAN, D.: Ako robiť kvalitatívny výskum. Bratislava, 2005, 327 s. ISBN 80-551-
  • 0904-4
  • ŠÍBL, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia: výkladový slovník A-Ž. 1. vyd.
  • Bratislava: Sprint vfra, 1996. 624 s. ISBN 80-89085-04-0
  • ŠTARCHOŇ, P.: Vademecum reklamy. Bratislava: Univerzita Komenského, 2004. 122 s.
  • ISBN 80-223-2012-9
  • VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing,
  • 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko