Komerčná reklama mobilných operátorov v TV Markíza v roku 2007
«»
Prípona
.pdf |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,8 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
25505 |
Posledná úprava
28.06.2009 |
Zobrazené
2 478 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Slovo reklama vzniko pravdepodobne z latinskeho - reklamare, opat kriciaci, co zodpoveda dobovej obchodnej komunikacii. Dnes reklama patri k najstarsim a najrozsirenejsim nastrojom ovplyvnovania spravania spotrebitela, je definovana ako akakolvek platena forma nepersonalej prezentacie a podpory myslienok, vyrobkov alebo sluzieb.
Kľúčové slová:
Vyvoj reklamy na Slovensku
Reklamny trh na Slovensku
Etika v reklme
Pravo v reklame
Eticky rozmer marketingovej komunikacie
Televizna reklama
Televizia Markiza
Mobilny operatori
Zdroje:
- HANULÁKOVÁ, E.: Reklama a Etika. Bratislava: Eurounion, 2002, 119 s. ISBN 80–
- 88984–37-8
- PÁPEŽSKÁ RADA PRE SPOLOČENSKÉ KOMUNIKAČNÉ PROSTRIEDKY: Etika
- reklamy. Trnava: Spolok svätého Vojtecha, 1997. 68 s. ISBN 80- 7162 - 197 – 8
- SILVERMAN, D.: Ako robiť kvalitatívny výskum. Bratislava, 2005, 327 s. ISBN 80-551-
- 0904-4
- ŠÍBL, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia: výkladový slovník A-Ž. 1. vyd.
- Bratislava: Sprint vfra, 1996. 624 s. ISBN 80-89085-04-0
- ŠTARCHOŇ, P.: Vademecum reklamy. Bratislava: Univerzita Komenského, 2004. 122 s.
- ISBN 80-223-2012-9
- VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing,
- 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.