Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Komunikačná stratégia vybraného podniku

«»
Prípona
.docx
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
46 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38324
Posledná úprava
14.11.2011
Zobrazené
4 861 x
Autor:
lenulik007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom záverečnej práce bolo na základe analýzy a zhodnotenia súčasného stavu komunikačnej stratégie v spoločnosti Klenoty SISI navrhnúť možnosti ďalšieho rozvoja, ktoré by viedli k zlepšeniu využívania nástrojov komunikačnej stratégie na podporu propagácie v spoločnosti. Práca je rozdelená do 5 kapitol. Obsahuje 6 ilustrácií a jednu prílohu. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu problematiky komunikačnej stratégie. Na začiatku sa pozornosť venuje vymedzeniu pojmu marketingovej komunikácie, následne popisuje fungovanie komunikačného procesu a nakoniec zobrazuje všeobecnú architektúru komunikačného mixu a komunikačnej stratégie. V ďalšej časti sa charakterizuje cieľ práce, metodika práce a metódy skúmania. Cieľ práce je rozdelený na šesť čiastkových cieľov, ktoré majú za úlohu napĺňať hlavný cieľ. Metodika práce a metódy skúmania sa zameriavajú na objekt skúmania a použité metódy hodnotenia a interpretácie výsledkov. Štvrtá kapitola je venovaná výsledkom práce analyzovanej spoločnosti a je rozdelená do štyroch podkapitol. Prvá sa zaoberá predstavením spoločnosti ako objektu nášho skúmania, ďalšia jej postaveniu na konkurenčnom trhu. Tretia podkapitola je zameraná na definovanie komunikačného procesu podniku a posledná sa venuje konkrétnej komunikačnej stratégii podniku. Záverečná kapitola sa venuje návrhom možnosti zlepšenia komunikačnej stratégie analyzovaného podniku, teda zavedenie nových prvkov jednotlivých nástrojov KS a vytvorenie internetového obchodu. Výsledkom riešenia danej problematiky je analýza využívania jednotlivých komponentov komunikačnej stratégie v podniku Klenoty SISI a návrh možnosti zefektívnenia a skvalitnenia propagácie podniku a tým následné zvyšovanie ziskov podniku.

Kľúčové slová:

komunikácia

komunikačný proces

komunikačná stratégia

komunikačný mix



Obsah:
  • Úvod 12
    1 Súčasný stav riešenej problematiky doma a v zahraničí 13
    1.1 Vymedzenie pojmu marketingová komunikácia 14
    1.2 Komunikačný proces 15
    1.3 Komunikačný mix 17
    1.3.1 Reklama 19
    1.3.2 Podpora predaja 20
    1.3.3 Public relations 21
    1.3.4 Osobný predaj 22
    1.3.5 Priamy marketing 23
    1.4 Komunikačná stratégia 24
    2 Cieľ práce 28
    3 Metodika práce a metódy skúmania 29
    3.1 Pracovné postupy 29
    3.2 Metódy skúmania 30
    4 Výsledky práce 32
    4.1 Charakteristika Klenoty SISI 32
    4.1.1 Zameranie predajne 32
    4.1.2 Organizačná štruktúra 32
    4.1.3 Produkty a dodávatelia 33
    4.1.4 Umiestnenie a vzhľad predajne 34
    4.2 Postavenie Klenoty SISI na konkurenčnom trhu 34
    4.3 Definovanie komunikačného procesu 35
    4.4 Komunikačná stratégia podniku 37
    4.4.1 Analýza marketingového prostredia a zákazníkov 37
    4.4.2 Stanovenie cieľov KS 38
    4.4.3 Stanovenie rozpočtu a načasovanie KS 38
    4.4.4 Komunikačný mix predajne 39
    4.4.5 Hodnotenie efektívnosti KS 43
    4.5 Analýza hodnotového spektra 43
    4.6 Zhrnutie analýzy 45
    5 Diskusia 47
    5.1 Návrh zlepšenia a rozšírenia nástrojov KS 47
    5.2 Návrh tvorby internetového obchodu 49
    Záver 51
    Zoznam použitej literatúry 53
    Prílohy 55

Zdroje:
  • BLACK, S. 1994. Nejúčinnější propagace: Public Relations. Praha : Grada publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
  • CLEMENTE, N. M. 2004. Slovník marketingu. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
  • FORET, M. 2006. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
  • FREY, P. 2005. Marketingová komunikace. Praha : Management Press, 2005. 512 s. ISBN 80-7261-129-1.
  • GONDA, V. 2006. Metodika vedeckej práce pre doktorandov. Bratislava : Ekonóm, 2006. 275 s. ISBN 80-2252-250-3.
  • JEDLIČKA, M. 2004. Marketingové komunikačné stratégie. Trnava : UCM, 2004. 188 s. ISBN 80-89034-72-1.
  • KOTLER, P. 2001. Marketing management: 10. rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko