Komunikačný mix spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko
Popis:
Cieľom záverečnej práce je komplexne zhodnotiť činnosti jednotlivých nástrojov komunikačného mixu spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko a zistiť efektívnosť vynaložených peňažných prostriedkov medziročne vložených na reklamu v porovnaní s maloobchodným reťazcom Tesco store.
Kľúčové slová:
COOP Jednota
Komunikačný mix
Reklama
Publick relations
podpora predaja
Zdroje:
- 1. ČIHOVSKÁ, V. a kol.: Manažment obchodnej organizácie. Bratislava: EKONÓM, 2005. 304 s. ISBN 80-225-1930-8
- 2. FALTYS, J.: Direct marketing – aká by mala a aká je prax. Vzdelávací seminár AdiMA Bratislava 2002. s. 13
- 3. FORET, M.: Marketingová komunikace, Brno: ESF Masarykovej univerzity, 1997. 94 s. ISBN 80-210-1681-7
- 4. KITA, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION, 2002. 411 s. ISBN 80-89047-23-8
- 5. KITA, J.: Marketing, 3 prepracované a doplnené vyd. Bratislava: IURA EDITION, 2005. 431 s. ISBN 80-8078-049-8
- 6. KOTLER, P., AMSTRONG, G.: Marketing. 1 vyd. Bratislava: SPN, 1992.
- ISBN 80-08-02042-3
- 7. KOTLER, P.: Marketing Management. 10. rozšírené vyd. Praha: Grada
- Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6
- 8. KREJČÍ, O.: Politická psychologie. Praha: Ekopres, s.r.o., 2004.
- ISBN 80-86119-84-X
- 9. LABSKÁ, H. – TAJTÁKOVA, M. - LOZDLOVA, M. – MIKLOŠÍK, A.: Marketingová komunikácia, Bratislava: EKONÓM, 2008. 196 s.
- ISBN 978-80-225-2485-8
- 10. LABSKÁ, H. a kol.: Marketingová komunikácia ,Bratislava: 2006. 220 s.
- ISBN 80-225-2267-8
- 11. MEFFERT,H.: Marketing – Grundlagen der Absatzpolitik. Wiesbaden: Gabler, 1986
- 12. MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing služieb. Bratislava: EKONÓM, 2002. 214 s. ISBN 80-225-1570-1
- 13. SCHULTZ, D.E.: Moderní reklama – umení zaujmout, Praha: Grada, 1995.
- ISBN 80-7169-062-7
- 14. SMITH, P. Moderný marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s.
- ISBN 80-722-6252-1
- 15. SZARKOVÁ, M. a kol.: Komunikácia v marketingu. Bratislava: Ekonóm, 2005.
- 164 s. ISBN 80-225-2097- 7
- 16. VOKOUNOVÁ, D. a kol.: Praktikum z prieskumu trhu. Bratislava: EKONÓM, 2008. 144 s. ISBN 978-80-225-2584-8
- 17. WEIS, H. Ch.: Marketing. Ludwigshafen: Kiehl Verlag, 1987
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.