Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Komunikačný mix spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
74 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
31133
Posledná úprava
12.04.2010
Zobrazené
1 853 x
Autor:
renciatko
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom záverečnej práce je komplexne zhodnotiť činnosti jednotlivých nástrojov komunikačného mixu spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko a zistiť efektívnosť vynaložených peňažných prostriedkov medziročne vložených na reklamu v porovnaní s maloobchodným reťazcom Tesco store.

Kľúčové slová:

COOP Jednota

Komunikačný mix

Reklama

Publick relations

podpora predaja



Zdroje:
  • 1. ČIHOVSKÁ, V. a kol.: Manažment obchodnej organizácie. Bratislava: EKONÓM, 2005. 304 s. ISBN 80-225-1930-8
  • 2. FALTYS, J.: Direct marketing – aká by mala a aká je prax. Vzdelávací seminár AdiMA Bratislava 2002. s. 13
  • 3. FORET, M.: Marketingová komunikace, Brno: ESF Masarykovej univerzity, 1997. 94 s. ISBN 80-210-1681-7
  • 4. KITA, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION, 2002. 411 s. ISBN 80-89047-23-8
  • 5. KITA, J.: Marketing, 3 prepracované a doplnené vyd. Bratislava: IURA EDITION, 2005. 431 s. ISBN 80-8078-049-8
  • 6. KOTLER, P., AMSTRONG, G.: Marketing. 1 vyd. Bratislava: SPN, 1992.
  • ISBN 80-08-02042-3
  • 7. KOTLER, P.: Marketing Management. 10. rozšírené vyd. Praha: Grada
  • Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6
  • 8. KREJČÍ, O.: Politická psychologie. Praha: Ekopres, s.r.o., 2004.
  • ISBN 80-86119-84-X
  • 9. LABSKÁ, H. – TAJTÁKOVA, M. - LOZDLOVA, M. – MIKLOŠÍK, A.: Marketingová komunikácia, Bratislava: EKONÓM, 2008. 196 s.
  • ISBN 978-80-225-2485-8
  • 10. LABSKÁ, H. a kol.: Marketingová komunikácia ,Bratislava: 2006. 220 s.
  • ISBN 80-225-2267-8
  • 11. MEFFERT,H.: Marketing – Grundlagen der Absatzpolitik. Wiesbaden: Gabler, 1986
  • 12. MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing služieb. Bratislava: EKONÓM, 2002. 214 s. ISBN 80-225-1570-1
  • 13. SCHULTZ, D.E.: Moderní reklama – umení zaujmout, Praha: Grada, 1995.
  • ISBN 80-7169-062-7
  • 14. SMITH, P. Moderný marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s.
  • ISBN 80-722-6252-1
  • 15. SZARKOVÁ, M. a kol.: Komunikácia v marketingu. Bratislava: Ekonóm, 2005.
  • 164 s. ISBN 80-225-2097- 7
  • 16. VOKOUNOVÁ, D. a kol.: Praktikum z prieskumu trhu. Bratislava: EKONÓM, 2008. 144 s. ISBN 978-80-225-2584-8
  • 17. WEIS, H. Ch.: Marketing. Ludwigshafen: Kiehl Verlag, 1987
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko