Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Marketing finančných služieb v bankovníctve

«»
Prípona
.zip
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30107
Posledná úprava
15.03.2010
Zobrazené
3 964 x
Autor:
ivanak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom bakalárskej práce bolo navrhnúť inovácie podpory predaja bankových produktov v závislosti od cieľových segmentov a vypracovanej SWOT analýzy. Práca je rozdelená na štyri kapitoly. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickými východiskami marketingu v bankovníctve. Druhá kapitola je venovaná marketingovému mixu v bankovníctve. Autor sa podrobne zaoberá všetkými nástrojmi marketingového mixu a ich uplatnením v bankovej praxi. Tretia kapitola je zameraná na marketingové riešenia v konkrétnej banke so sídlom v SR. Autor sa zameriava na postavenie banky na slovenskom trhu a na využívanie jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Na základe analýzy vonkajšieho a vnútorného marketingového prostredia identifikuje silné a slabé stránky banky v oblasti marketingových činností, ktoré korešpondujú so závermi vypracovanej SWOT analýzy. Slabé stránky nachádza najmä v portfóliu úverových produktov pre segment malého a stredného podnikania. V poslednej kapitole sa autor zameriava na zlepšenie slabých stránok v súlade s marketingovými cieľmi banky prostredníctvom marketingovej komunikácie.

Kľúčové slová:

Marketing. Marketingový mix. Marketingové prostredie. Marketingová komunikácia.



Zdroje:
  • ĎAĎO, J. – PETROVIČOVÁ, J. – KOSTKOVÁ, M.: Marketing služieb, Bratislava, Mračko, 2006
  • KLIMIKOVÁ, M.: Bankový manažment a marketing, Bratislava, Ekonóm, 2006
  • KORAUŠ, A.: Marketing v bankovníctve a poisťovníctve, Bratislava, Sprint, 2000
  • KOTLER, P.: Marketing manažment, Praha, Victoria Publishing, 1991
  • KOTLER, P.: Marketing manažment, Praha, Grada Publishing, 2001
  • KOTLER, P. – ARMSTRONG, G.: Marketing, Prentice Hall, Englewood Cliffs, 1990
  • KUDZBEL, M.: Bankovníctvo, Bratislava, Marada, 2000
  • LESÁKOVÁ, Ľ.: Firemné plánovanie v malých a stredných podnikoch, Banská Bystrica, UMB,
  • 2003
  • MATEIDAS, A. – ĎAĎO, J.: Služby, Bratislava, Mračko, 2002
  • NEMEC, J. – VAŇOVÁ, A.: Marketing v službách, Banská Bystrica, UMB, 1994
  • ŠENKÝŘOVÁ, B.: Bankovníctví I, Praha, Grada, 1997
  • TORRES, M. – BERNARDO, I.: Marketing bankových služieb, Bratislava, Emka, 1996
  • VÚB banka, interné materiály, 2006
  • VÚB výročná správa, 2004
  • VÚB výročná správa, 2005
  • Tatra banka výročná správa, 2005
  • UniBanka výročná správa, 2005
  • OTP banka výročná správa, 2005
  • Slovenská sporiteľňa výročná správa, 2005
  • www.vub.sk
  • www.tatrabanka.sk
  • www.unibanka.sk
  • www.otp.sk
  • www.slsp.sk
  • www.nbs.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko