Marketing v športe
«»
Popis:
Cieľom tejto práce bolo zistiť, aký názor má športová verejnosť na reklamu a sponzorovanie športových podujatí, prípadne jednotlivcov alebo tímov. Ako metódu na zistenie tohto faktu som použil dotazníkovú formu. Práca je rozdelená do troch kapitol.
Kľúčové slová:
marketing
sponzoring
reklama
šport
Obsah:
- ÚVOD 3
1 Teória marketingu v športe 3
1.1 Marketing 3
1.2 História marketingu v športe 3
1.3 Marketingový mix v športe 3
1.3.1 Produkt 3
1.3.2 Cena 3
1.3.3 Distribúcia 3
1.3.4 Propagácia 3
1.4 Reklama 3
1.4.1 Funkcie reklamy 3
1.4.2 Druhy športovej reklamy 3
1.4.3 Podpora predaja 3
1.4.4 Public relations 3
1.5 Sponzoring 3
1.5.1 Sponzoring športových podujatí 3
Sponzorovanie športových družstiev 3
1.5.2 Sponzorovanie individuálnych športovcov 3
1.5.3 TOP 10: Najlepšie platení športovci sveta 3
1.5.4 Sponzoring v rámci daňových zákonov 3
2 Produkčný dom FORZA 3
2.1 Organizačná štruktúra FK Dukla Banská Bystrica 3
2.2 FK Dukla Banská Bystrica sponzori 3
2.3 História FK Dukla v samostatnej SR 3
3 Vlastný výskum 3
3.1 Vyhodnotenie dotazníka 3
Záver 3
Príloha č.1 3
Zdroje:
- Administrátor stránky FORZA.2009. Forza [online] 21.3.2008. [cit. 21.3.2010] Dostupné z< http://www.forza.sk/o-nas/ >
- Administrátor FK Dukla BB.2009. Forza [online] 26.8.2009. [cit. 2.2.2010] Dostupné z< http://www.fkdukla.sk/klub/historia// >
- Bedřich Ladislav.2006. Marketing ve športu. [online] 8.1.2006. [cit. 13.2.2010] Dostupné z< http://is.muni.cz/elportal/estud/fsps/ps07/mark/pages/01.html >
- Cibáková,V.- Bartáková,2007. G.: Základy marketingu v Bratislave: IURA EDITION, 2007.ISBN 978-80-8078-156-9
- Čáslavová, E.2000. Management v telesnej výchove a v športe. Praha 2000. ISBN 51 s. 382-167-99
- Čáslavová, E.2007. Management v telesnej výchove a v športe. Praha 2007.52 s. ISBN 978-80-246-0050-5
- Čierna, D .2005. ETrend [online] 16.2.2005. [cit. 3.3.2010] Dostupné z< http://podnikanie.etrend.sk/podnikanie-uctovnictvo-a-dane/sponzoring-a-danovo-uznatelne-vydavky.html// >
- Kotler, P. a kol. 2007. Moderní marketing : Praha: Grada publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
- Kotler, P.- Keller, K. 2007. Marketing management : Praha: Grada publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5
- Křížek, Z.- Crha, I. 2008. Jak psát reklamí text: 3. Aktualizované a a rozšírené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2
- Lipianská, J.1994. Sponzoring. Ekonomická univerzita v Bratislave. Bratislava 1994. 55 s. ISBN 80-225-0577-3
- Lipinska, J.- Hasprová, M. 2007. Cena v marketingu. Bratislava: Ekonóm, 2007. 132 s. ISBN 978-80-225-2335-6
- TV Noviny.sk 2007. TV Noviny.sk [online] 30.6.2009. [cit. 13.5.2010] Dostupné z< http://tvnoviny.sk/sport/ostatne/top-10-najlepsie-plateni-sportovci-sveta.html// >
- Vysekalová, J- Mikeš, J. 2007. Reklama: 2., aktualizované a rozšírené vydaní. Praha: Grada publishing a.s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2
- Zyman, S.2005. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Praha: Management press: 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.