Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketing v športe

«»
Prípona
.docx
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
31 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36774
Posledná úprava
15.02.2011
Zobrazené
1 827 x
Autor:
miror87
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom tejto práce bolo zistiť, aký názor má športová verejnosť na reklamu a sponzorovanie športových podujatí, prípadne jednotlivcov alebo tímov. Ako metódu na zistenie tohto faktu som použil dotazníkovú formu. Práca je rozdelená do troch kapitol.

Kľúčové slová:

marketing

sponzoring

reklama

šport



Obsah:
  • ÚVOD 3
    1 Teória marketingu v športe 3
    1.1 Marketing 3
    1.2 História marketingu v športe 3
    1.3 Marketingový mix v športe 3
    1.3.1 Produkt 3
    1.3.2 Cena 3
    1.3.3 Distribúcia 3
    1.3.4 Propagácia 3
    1.4 Reklama 3
    1.4.1 Funkcie reklamy 3
    1.4.2 Druhy športovej reklamy 3
    1.4.3 Podpora predaja 3
    1.4.4 Public relations 3
    1.5 Sponzoring 3
    1.5.1 Sponzoring športových podujatí 3
    Sponzorovanie športových družstiev 3
    1.5.2 Sponzorovanie individuálnych športovcov 3
    1.5.3 TOP 10: Najlepšie platení športovci sveta 3
    1.5.4 Sponzoring v rámci daňových zákonov 3
    2 Produkčný dom FORZA 3
    2.1 Organizačná štruktúra FK Dukla Banská Bystrica 3
    2.2 FK Dukla Banská Bystrica sponzori 3
    2.3 História FK Dukla v samostatnej SR 3
    3 Vlastný výskum 3
    3.1 Vyhodnotenie dotazníka 3
    Záver 3
    Príloha č.1 3

Zdroje:
  • Administrátor stránky FORZA.2009. Forza [online] 21.3.2008. [cit. 21.3.2010] Dostupné z< http://www.forza.sk/o-nas/ >
  • Administrátor FK Dukla BB.2009. Forza [online] 26.8.2009. [cit. 2.2.2010] Dostupné z< http://www.fkdukla.sk/klub/historia// >
  • Bedřich Ladislav.2006. Marketing ve športu. [online] 8.1.2006. [cit. 13.2.2010] Dostupné z< http://is.muni.cz/elportal/estud/fsps/ps07/mark/pages/01.html >
  • Cibáková,V.- Bartáková,2007. G.: Základy marketingu v Bratislave: IURA EDITION, 2007.ISBN 978-80-8078-156-9
  • Čáslavová, E.2000. Management v telesnej výchove a v športe. Praha 2000. ISBN 51 s. 382-167-99
  • Čáslavová, E.2007. Management v telesnej výchove a v športe. Praha 2007.52 s. ISBN 978-80-246-0050-5
  • Čierna, D .2005. ETrend [online] 16.2.2005. [cit. 3.3.2010] Dostupné z< http://podnikanie.etrend.sk/podnikanie-uctovnictvo-a-dane/sponzoring-a-danovo-uznatelne-vydavky.html// >
  • Kotler, P. a kol. 2007. Moderní marketing : Praha: Grada publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
  • Kotler, P.- Keller, K. 2007. Marketing management : Praha: Grada publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5
  • Křížek, Z.- Crha, I. 2008. Jak psát reklamí text: 3. Aktualizované a a rozšírené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2
  • Lipianská, J.1994. Sponzoring. Ekonomická univerzita v Bratislave. Bratislava 1994. 55 s. ISBN 80-225-0577-3
  • Lipinska, J.- Hasprová, M. 2007. Cena v marketingu. Bratislava: Ekonóm, 2007. 132 s. ISBN 978-80-225-2335-6
  • TV Noviny.sk 2007. TV Noviny.sk [online] 30.6.2009. [cit. 13.5.2010] Dostupné z< http://tvnoviny.sk/sport/ostatne/top-10-najlepsie-plateni-sportovci-sveta.html// >
  • Vysekalová, J- Mikeš, J. 2007. Reklama: 2., aktualizované a rozšírené vydaní. Praha: Grada publishing a.s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2
  • Zyman, S.2005. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Praha: Management press: 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko